Zara je napravila zaokret u poslovanju

Logičan potez modnog diva…

Ako pratite Zaru, možda ste uočili da je ova španjolska modna kuća jedna od rijetkih koja izbjegava influencere. Iako ste redovito mogli uočiti zvijezde društvenih mreža da Zaru itekako nose i redovito je tagiraju, prodajni modni div do sada je izbjegavao tzv. influencer marketing. No, kako izgleda, napravili su zaokret u poslovanju!

@livingzara

Naime, Zara je okupila nekoliko poznatih stylish žena koje će pokazati najbolje od najnovijih kolekcija i to na posebnom profilu na Instagramu pod nazivom @livingzara. Svaki tjedan jedna od influencerica zadužena je za vođenje profila i pokazivanje omiljenih komada iz aktualne ponude.

@livingzara

Profil je aktivan nešto manje od dva mjeseca, ali već je prikupio preko 70 tisuća sljedbenika te se nametnuo kao jedno mjesto na kojem možete vidjeti najbolje komade španjolskog brenda koji i u Hrvatskoj ima svoje vjerne obožavatelje.

@livingzara

Ako spadate u one kojima je “New in” najdraža stvar za kliknuti na Zarinom online shopu ili redovito uspijete pogoditi koja će odjeća steći status najpoželjnijeg komada u ponudi, svakako nabacite profilu  @livingzara follow!

ModaModa vijestiZara je napravila zaokret u poslovanju

Facebook

99,687FanovaLajkaj