Zara je promijenila logo i vjerojatno vas na nešto podsjeća…

Tipografiju ste već mogli vidjeti i na drugim mjestima…

Jedan od najpoznatijih odjevnih brendova na svijetu, španjolska Zara službeno je drugi puta u svojoj povijesti promijenila logo kompanije. High street gigant je za novi dizajn izabrao različit razmak između slova te se odlučio za slova koja se preklapaju. O promjeni loga obavijestili su na svojim kanalima društvenih mreža.

Za novi vizual sa zakrivljenim slovima “Z” i “R” zaslužna je marketinška agencija Baron & Baron iz New Yorka, a inspiraciju su našli u svom osnivaču, francuzu Fabienu Baronu te njegovoj sad već kultnoj tipografiji koju ste mogli uočiti i na drugim mjestima (primjerice na logu Harper’s Baazara).

 

ModaModa vijestiZara je promijenila logo i vjerojatno vas na nešto podsjeća...

Prljavo kazalište priprema koncertni spektakl u pulskoj Areni

Nakon što su u prosincu, kao jedini hrvatski izvođač(i) kojima je to pošlo za rukom, napunili čak tri dana zaredom najveću Arenu u Hrvatskoj, onu zagrebačku, kultni rock...

Dubrovnik opet postaje centar obrazovanja za budućnost

Bogat program prilagođen mladima uključuje panele, predavanja i radionice, a sudionici će saznati sve što ih zanima o nastavku školovanja, profesionalnom usavršavanju te projekcijama...

Facebook

100,860FanovaLajkaj