Zara je promijenila logo i vjerojatno vas na nešto podsjeća…

Tipografiju ste već mogli vidjeti i na drugim mjestima…

Jedan od najpoznatijih odjevnih brendova na svijetu, španjolska Zara službeno je drugi puta u svojoj povijesti promijenila logo kompanije. High street gigant je za novi dizajn izabrao različit razmak između slova te se odlučio za slova koja se preklapaju. O promjeni loga obavijestili su na svojim kanalima društvenih mreža.

Za novi vizual sa zakrivljenim slovima “Z” i “R” zaslužna je marketinška agencija Baron & Baron iz New Yorka, a inspiraciju su našli u svom osnivaču, francuzu Fabienu Baronu te njegovoj sad već kultnoj tipografiji koju ste mogli uočiti i na drugim mjestima (primjerice na logu Harper’s Baazara).

 

ModaModa vijestiZara je promijenila logo i vjerojatno vas na nešto podsjeća...

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost...

Tommy Hilfiger ljetno sniženje do -50% – stil za sezonu koja traje!

Kolekcija donosi lagane i sofisticirane komade u prepoznatljivom Hilfiger duhu: profinjene lanene košulje, polo majice, chino hlače, lepršave haljine i ljetne jakne – idealne za sezonsku...

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj