Kad vidite ovaj primjer, razmislit ćete o biranju destinacije za putovanje preko Instagrama

Društvene mreže napravile su pravu revoluciju u turizmu.

Nije tajna da je ono što se obljavljuje na Instagramu redovito uljepšano i to možda i ne bi bio toliki problem da se ta praksa nije proširila na sve sfere života. Nakon beauty i modne industrije koje su već odavno postale žrtvama photoshopa, u posljednjih par godina česte žrtve “uljepšavanja” popularne su turističke destinacije. Umjesto realnosti, postalo je poželjno pretjerivati u bojama koje gotovo pa uvijek prikazuju kristalno plavo nebo ili nebo u neobičnim nijansama, zrcalna jezera, ali i detalje koji na nekoj lokaciji ne postoje.

Taj primjer savršeno će vam ilustrirati hram Lempuyang u Karangasemu na Baliju. Upravo taj hram nazivaju Vratima raja, a velike su šanse da ste ga uočili na društvenim mrežama i to uvijek u istoj režiji – osoba pozira na sredini hrama dok se u savršenoj površini jezera reflektira njen cijeli prizor. Izgleda savršeno, zar ne?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ᴇɴᴇᴋᴏ ᴜɴᴅᴀʙᴀʀʀᴇɴᴀ (@eneekk10) on

Mnogi su se iznenadili da je cijela ova lokacija instagramska izmišljotina. Hram postoji, međutim, nema jezera koje odaje dojam beskonačnosti već veliki broj turista koji čekaju svoj red na fotografije koje su napravljene tako da se ispod mobitela stavi ogledalo i popegla boja neba. Očekivano, ljudi su postali ogorčeni ovom “prevarom” i zapravo istaknuli nešto što bi uskoro mogao postati veliki problem ako o svojim destinacijama odlučujete samo putem instagramskih lokacija…

@mank_pande8845
PutovanjaOstaloKad vidite ovaj primjer, razmislit ćete o biranju destinacije za putovanje preko...

Facebook

99,687FanovaLajkaj