Tri načina za meditaciju koja ne uključuju mirno sjedenje sa zatvorenim očima

Jolie

Alternativna medicina

Tri načina za meditaciju koja ne uključuju mirno sjedenje sa zatvorenim očima

Tri načina za meditaciju koja ne uključuju mirno sjedenje sa zatvorenim očima

Ako vam ne ide klasična meditacija, probajte nešto novo…

Već ste vjerojatno naviknuli na to da se gotovo svakodnevno spominje ubrzan način života koji je izvor brojnih problema za naše psihičko i fizičko stanje, toliko da je to gotovo postala floskula koju ste naviknuli ignorirati. Čekati da svijet postane “usporeniji” jednako je čekanju Godota, točnije mogli biste se itekako načekati. Što onda napraviti da barem nekako usporimo svoj unutrašnji sat, da bolje reagiramo na unutarnja previranja i stabilnije kročimo kroz život?

Odgovor je mindfulness ili usredotočena svjesnost koju je najlakše ilustrirati primjerom djece koja se igraju ili se udube u neku zadaću potpuno bivajući u sadašnjem trenutku. Možda je najlogičniji način za vježbati mindfulness meditacija, no kao sa svim praksama koje tek planirate uvesti u život, za meditaciju je potrebna konzistentnost. Baš kao i tjelovježbu, meditaciju morate prakticirati više puta tjedno i prihvatiti da će vam nekad ići bolje, nekad lošije i da je potrebno vrijeme za “usavršavanje”.

No, ako vam je teško krenuti od meditacije, možda možete iskušati neke nove metode koje će vaš um prebaciti u sadašnji trenutak i koje možete već danas isprobati.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hannah – Art&Yoga lover (@namastehannah) on

 

Hodanje prema odredištu

Za one koji još nisu iskušali meditaciju ili za one koji još ne mogu odvojiti 15-ak minuta samo za sebe, ovaj način meditacije možete isprobati “u hodu”, jedini je uvjet da budete usredotočeni na dva elementa; prvi je kretanje nogu i stopala, drugi je na pozitivne stvari koje se događaju oko vas.

Prvo započnite sa svojim tijelom, uočite snagu i brzinu kojom se krećete te kako stopala udaraju u tlo i koji osjećaj imate u nogama. Nakon toga proširite misli na način da uočavate pozitivne detalje u svom okolišu; smijeh nepoznate osobe, plavo nebo, cvrkut ptica… Um će sigurno i ovdje odlutati na svakodnevne probleme i kad to uočite vratite se opet traženju pozitivnih stvari.

Joga

Najvažnija stvar kod prakticiranja joge je svjesnost o svakom pokretu i usklađivanju pokreta s disanjem. Osim što ćete se istegnuti i napraviti vježbu, joga će vas držati u sadašnjem trenutku. I ne, nisu vam potrebni skupi satovi i oprema, ovdje pronađite kako jogu vježbati kod kuće.

Hodanje po ravnoj liniji

Pronađite mjesto na kojem možete hodati gore-dolje u trajanju od 30 sekundi. Pripazite da nema prepreka na tom putu i da je riječ o relativno mirnom mjestu koje nema previše vizualnih distrakcija. Pogled usmjerite na nekoliko koraka ispred sebe i pronađite mantru koju ćete izgovarati tijekom hodanja. Mantra će vas zadržati u sadašnjem trenutku, a može biti bilo koja izjava, od “ja to mogu” do “sada sam tu”.

 








Pročitajte


<
Jolie preporuka