14 načina za nadodati proteine prirodnim putem u smoothie

Ako se bavite vježbanjem ili planirate započeti s vježbanjem, u prehranu trebate uvrstiti više proteina koji će pomoći u gradnji mišića.

Sigurno ste primijetili da mnogi koriste proteinski prah koji se može nabaviti u različitim okusima. Međutim, dosta proizvoda toga tipa na tržištu sadrži nezdrave supstance i aditive. Umjesto praha, radije konzumirajte hranu koja sadrži dovoljnu količinu proteina, a koju možete jednostavno ubaciti u jutarnji smoothie, primjerice.

U nastavku pogledajte listu supernamirnica koje, ako još niste, trebate početi konzumirati.

1. Maslac od kikirikija – dvije žličice ovog maslaca u vašem smoothiju znači čak 7 grama proteina.

2. Kokosovo mlijeko – superukusno mlijeko sadrži 5 grama proteina po šalici.

3. Sjemenke lana – osim proteina (2 grama po žličici), ove sjemenke odličan su izvor vlakana i omega 3 kiselina.

4. Morske alge – pronađite ih u svim prodavaonicama zdrave hrane, a nori algu (koja se koristi za sushi) i u supermarketima.

5. Zob – sadrži čak 11 grama proteina po šalici, a ako niste fan zobi, ne brinite, u smoothiju je nećete ni primijetiti.

6. Chia sjemenke – 4 grama proteina po žličici, vlakna, kalcij, omega 3 kiseline… Plus, ne moraju se samljeti kao sjemenke lana da biste dobili nutrijente, dovoljno ih je ubaciti u jelo.

7. Sjemenke bundeve – sadrže 3 grama proteina po žličici, ali nemojte ih koristiti za doručak, radije za užinu. Ove sjemenke sadrže triptofan od kojeg bi vam se moglo prispavati.

8. Maslac od badema – osim što će poboljšati okus smoothija, jedna žličica ovog ukusnog maslaca sadrži 2 grama proteina po žličici.

9. Kvinoja – ako niste znali i kvinoju možete smiksati u najdražem smoothiju, a jedna šalica kuhane kvinoje sadrži čak 8 grama proteina.

10. Sirovo jaje – ova namirnica je pravi klasik za dodavanje proteina (6 grama po jajetu).

11. Jogurt – lako dostupna namirnica s kojom ćete nadodati čak 14 grama proteina po šalici.

12. Sjemenke suncokreta – ovim sjemenkama nadodajete 1.5 grama proteina po žličici.

13. Orasi – sa samo četvrtinom šalice u svoj organizam ćete unijeti 4.5 grama proteina.

14. Sjemenke konoplje – jedna žličica sjemenki industrijske konoplje nadodat će 5 grama proteina u vaš doručak.

Zdravlje Fitness 14 načina za nadodati proteine prirodnim putem u smoothie

povezano

jolie preporuke

Trending

Stigla je Zara Home božićna kampanja!

Napokon je stigla Zara Home božićna kampanja naziva "A Portrait of Christmas" koja svake godine donese pregršt ideja za uređenje doma u blagdanskom duhu....

Facebook

84,373ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

Stigla je Zara Home božićna kampanja!

Napokon je stigla Zara Home božićna kampanja naziva "A Portrait of Christmas" koja svake godine donese pregršt ideja za uređenje doma u blagdanskom duhu....