Mislite da se ne može puno toga postići u dva mjeseca? Itekako se varate!

Čak i ako ne spadate u vježbače ekstremnog tipa, teško da vam je mogao promaknuti tip treninga koji se naziva Insanity. Prva misao na ovu vrstu vježbanja vjerojatno vam priziva slike brutalno istreniranih marinaca koji valjda mogu podignuti auto da to žele. Naravno, ne pada vam na pamet da je to nešto što biste sami mogli uvrstiti u svoju tjednu rutinu. Nije ni meni padalo na pamet dok sasvim slučajno nisam na Facebooku (a gdje drugo) baš u vrijeme novogodišnjih odluka vidjela poziv na dvomjesečno treniranje fitness kluba Ludilo (da novogodišnje odluke nisu puki promašaj vidjet ćete malo kasnije).

Fitness klub Ludilo (Insanity Hrvatska)

Sam klub smješten je u centru Zagreba, točnije kod Miramarskog podvožnjaka što će mnogima biti važno, treninzi se održavaju od ponedjeljka do subote, a termina imaju više nego bilo koji drugi klub za koji sam čula (više o tome kasnije). Vlasnik kluba Alem Ćatić jedan je od prvih licenciranih trenera za program Insanity u Hrvatskoj, ali u razgovoru mi je otkrio da su vježbe prilagođene tako da ih mogu izvoditi svi bez obzira na fizičko stanje i godine, plus – složene su tako da ne opterećuju tijelo pri dugotrajnom treniranju.

Moja dvomjesečna tortura kako sam je zvala prije samog početka pretvorila se u jednu od boljih odluka u životu, a možda je najbolje da prvo bacite oko na rezultate pa tek onda na sami princip treniranja i prehrane.

2 mjeseca vježbanja, 4 puta tjedno (ok, lažem, bila su dva tjedna kad sam išla po tri puta)

Odlično zar ne?!

Kako to sve skupa izgleda?

Prije samog početka, nazvala sam Alema, vlasnika, naravno s nekih milijun pitanja koje sam planirala postaviti, srećom, čovjek me prekinuo nakon početnog „ali ja nisam vježbala barem dvije godine“ čime sam sebe željela pripremiti na odustajanje za koje sam mislila da je neminovno nakon nekih tjedan/dva te jednostavno rekao „samo dođi, mi ćemo se pobrinuti za ostalo“.  „Samo dođi“ – toliko jednostavno, a zapravo to je sve što trebate napraviti!

Prvi dan treninga dobijete plan prehrane i tu ne treba puno duljiti, puno zdravih namirnica rapoređenih u pet obroka zaista garantiraju da ni u jednom trenutku nećete biti gladni. Je li „nova prehrana“ svojevrstan šok? Naravno da je, i meni je bio, pogotovo ako se u obzir uzme od čega se moja prehrana sastojala prije (dovoljno je samo spomenuti da mi je doručak bio kava i cigarete, a večera napad na frižider), ali, bitno je još jednom napomenuti, gladi nema, nezadovoljstva na početku možda malo, no naviknete se nakon desetak dana uz povremeno čeznutljivo gledanje pomfrita i slične hrane. Nekima će biti važno, a i meni je, postoji cheat meal u kojem možete uživati u svim onim sitnicama koje si uglavnom branite (hi there cheesecake <3).

Ono što je zapravo najbolje kod ovog fitness kluba i ono što će privući većinu ljudi, a i meni je bilo neophodno zbog tipa posla – treninge imate svaki dan od ponedjeljka do subote i to od 7 ujutro do 21 navečer. Dakle, ne morate ciljati određen sat ili dan, možete trening raporediti po tjednu kako vam god paše (cardio treninzi, kružni treninzi, treninzi snage, trening za core – sve je raspoređeno po danima.). Ja sam uglavnom ciljala jutarnje termine jer mi je to bilo jednostavnije psihički, bez previše razmišljanja zaputiti se na trening. U popodnevnim terminima ima nešto više ljudi, ali i to ima svoje prednosti jer u takvom okružju vrijeme definitivno brzo prođe!

Sam koncept treninga takav je da prvo ide kratko zagrijavanje, istezanje, serije Insanity vježbi i rastezanje za kraj. To sve stane u nešto manje od jednog sata. Svakako, moja velika pohvala ide trenerima jer vježbe su svaki put drugačije što isto poprilično olakšava cijeli proces i čini ga zanimljivijim. Vjerojatno vas zanima kako to izgleda kad dođete u fizičkom kaosu i bez ikakve kondicije (u smislu da vas bakice preteknu kad hvatate tramvaj – doslovno ta razina). Naravno da je teško, ali izvedivo, a i treneri vas upozoravaju da sami nađete ritam koji vam odgovara. Primjera radi, ako se trbušnjaci rade jednu minutu, netko će ih u toj minuti napraviti više od 60, a netko 20, i to je ok. Bitno da napredujete.

Neki dolazak koordinacije i lakšeg savladavanja vježbi javlja se nakon tri tjedna jer bez pretjerivanja na početku, barem kad sam ja teški sportski netalent u pitanju, trenerica bi rekla krenite lijevo, ja ne da ne bih krenula lijevo, bome ni desno nego naprijed. Čak i sad nakon dva mjeseca borim se s određenim vježbama i brzinom, ali to mi je drago jer znači da još ima prostora za napredak.

Što je najbitnije?

Kao što sam već rekla – samo doći… i izdržati tri tjedna kad će se već pokazati prvi rezultati. Možete zamisliti moj šok kad sam nakon samo tri tjedna izgubila sveukupno 10 centimetara na tijelu! Kad to vidite, vjerujte mi nema odustajanja! Nakon isto toliko vremena otišlo je još 11 pa 12.5 što me u dva mjeseca dovelo do sveukupne brojke od 33.5 centimetara! Mislim da uopće nije potrebno da pokušam izraziti koliku preporuku ovaj klub ima od mene, rezultati sve govore. Obavezno ih pratite na Facebooku gdje često dijele kratke fragmente vježbi, ali ne bavite se previše istraživanjem, trk na adresu Miramarski podvožnjak 5 po svoje novo tijelo prije ljeta (i da, okej je da vam ljeto bude motivacija, pogledajte gdje je mene dovela novogodišnja odluka…).


Više informacija pronađite na službenoj Facebook stranici kluba i web stranici.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here