Kampanja odražava duh Tommy Factoryja, koji je definirao kolekciju TOMMY HILFIGER za jesen 2022., budući da su okupljeni umjetnici s različitih scena iz svijeta mode, glazbe i zabave. Neki od iznimno talentiranih ljudi su ikona stila Georgia May Jagger, studentica Harvarda i ambasadorica za mlade Aoki Lee Simmons, umjetnica i model Kesewa Aboah, svestrani i multidisciplinirani umjetnik Kailand Morris, glazbenik Dylan Brosnan, slikarica Paris Brosnan i umjetnik Sean Koons.
Fotografije za Classics Reborn, koje je snimio Gregory Harris, prikazuju kako se kolekcija od 250 komada može nositi u elegantnoj i casual varijanti, ili u varijanti koja spaja i jedno i drugo.
“Klasici nikad ne izlaze iz mode”, poručuje Tommy Hilfiger. “Ova kolekcija govori o modernizaciji i reinterpretaciji pripreme, pronalaženju novih načina da bezvremenski stilovi budu svježi. Reinvencija je stalni izvor uzbuđenja za mene.”
Oxford košulja i haljina-košulja ključni su komadi ponovno rođeni za novu generaciju. Ostala lagana proljetna odjeća uključuje sako i odgovarajuće chino setove, sa žakard TH monogramom u tonu, pop pulover u obliku saća od tehničke pređe, parku bez podstave s ragbi košuljom. Vibrantnu boju limete možemo primijetiti na debelim ovratnicima i elegantnim haljinama, dok su sakoi za muškarce i žene idealni i za dnevne i za večernje varijante.
Kampanja će biti predstavljena putem marketinških aktivacija u globalnim medijima i maloprodajnim izlozima. Classics Reborn oživjet će i na društvenim mrežama preko lokalnih kreativaca i influencera, koji će dati novi život bezvremenskim stilovima.
Kolekcija Classics Reborn za proljeće 2023. dostupna je u Tommy Hilfiger trgovinama u ZAGREB – Arena Centar, Vice Vukova 6, SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93 i Trg Kralja Tomislava 1, ZADAR – Supernova, Ulica akcije Maslenica 1, RIJEKA – Tower Centar, Janka Polića Kamova 81a kao i na www.fashionandfriends.com