Tina Biloglav: “Sada mi je u fokusu dovršetak druge knjige moga Marka”

Intervju je objavljen je u sklopu projekta Jolie Atelier i lansiranja prvog Jolie Boxa te limitiranog tiskanog izdanja koji je u fokus stavio poslovne žene i žene poduzetnice. Cilj projekta je naglasiti kako je svačiji poslovni put drugačiji i bez iznimke pun izazova. Želimo demistificirati sve ono što sačinjava dio poduzetničkog i poslovnog puta te naglasiti da je uspjeh subjektivna i osobna kategorija koja za svakoga znači različitu stvar

Arhitektica Tina Biloglav, vlasnica je studija Tinel i sukreatorica brenda soft dekora Studio Brid. Uz izazovan posao koji uključuje konstantno komuniciranje s klijentima te balansiranje njihovih želja, ali i uz dvije male djevojčice, Tina se prihvatila zadatka da dovrši drugu knjigu svoga partnera Marka Babića. Knjiga koja nije trebala imati kraj, zahvaljujući Tini, uskoro će ugledati svjetlo dana.

  • Da možeš izdvojiti jednu emociju koju povezuješ uz poduzetništvo, koja bi to bila?

Prva mi je na pamet pala riječ strast, vjerujem da bez nje nema ni lijepih interijera, ali ni uspješnog poduzetništva. Jako volim svoj posao, moji klijenti to osjete, a oni mi zauzvrat daju svoje povjerenje.

  • Koje su glavne lekcije koje si naučila kroz vođenje studija Tinel? Što te najviše oblikovalo i što je najviše na tebe utjecalo tijekom godina vođenja poslovanja i suradnje s različitim tipovima klijenata?

Da je strpljenje ključno za ostvarivanje svojih ciljeva, da treba sanjati veliko i da iz grešaka treba učiti. Da nikada ne treba podcijeniti sebe, spuštati si cijenu. Ako klijent ne prepozna tvoju vrijednost, uz osmijeh mu se zahvali i kreni prema projektu koji će te ispunjavati i veseliti. 

“Ako klijent ne prepozna tvoju vrijednost, uz osmijeh mu se zahvali i kreni prema projektu koji će te ispunjavati i veseliti.”

 

  • Estetika interijera je bitan i neizostavan dio tvog posla. Kako se nosiš s time da se nekada moraš prilagoditi klijentu, možda i nauštrb vizije i estetike koju njeguješ?

Još uvijek se učim pustiti tako da često napravim prve prikaze po svom, onako kako ja vidim prostor. Nekad me vrate na početak, najčešće u bež interijere. Bude mi žao jer nismo iskoristili puni potencijal prostora, ali shvaćam da je klijentov prostor i da će on biti sretniji sa svojom vizijom. 

  • Mama si dvije curice, kako balansiraš vođenje posla uz njih? Uspijevaš li klijentima odrediti jasno granice kada te mogu kontaktirati u vezi posla tako da se možeš posvetiti privatnom životu?

U principu da. Kada si vlasnik svoje firme koja je još uvijek mlada možeš zaboraviti da ćeš imati jasno određeno privatno vrijeme. Nekada klijent prolazi kroz Zagreb i može doći na sastanak samo u 18:00 sati. To su trenuci gdje koristim baka servis, ali to se događa rijetko. Moji klijenti imaju razumijevanja za moje privatno vrijeme, većina zna za moju situaciju pa me puste da nakon 17 sati budem isključivo mama svojim curama. 

  • Kako si se uz Tinel odlučila lansirati Studio BRID? Koji su planovi za BRID za budućnost? Jesu li ti planovi pomno razrađeni ili neopterećeno pratiš u kom će smjeru sve skupa ići?

Nisam tip osobe koja planira puno unaprijed, uvijek se vodim svojim osjećajem, intuicijom i kad slušam sebe dogode se najbolje stvari. BRID bi mogao biti svašta, vjerujem da će i biti, ali sam sada u fokus stavila dovršetak druge knjige moga Marka gdje se pojavljujem kao ko-autor i to je nešto što me trenutno najviše veseli. Odlučila sam što želim na naslovnici knjige nakon mjeseci mozganja, dala sam Klasji Habjan koja je radila i prvu naslovnicu da krene s dizajnom. Uz to, Putovanje ulazi na srpsko tržište i u Bosnu i Hercegovinu. Bilo je potrebno stotine mailova da uspijem u tome i mogu reći da sam ponosna na sebe jer nisam odustala. 

  • Što kada dođe do pada u motivaciji ili kada kreativnost nije na razini na kojoj bi trebala biti za osmisliti novi projekt? Kako se nosiš s takvim situacijama?

Naučila sam da se ne treba forsirati. Ako mi je inspiracija na drugoj adresi nego ja, odem na kavu, prošećem gradom, napravim nešto drugo u uredu a onda se s odmakom vratim na projekt. U uredu se konzultiramo, pomognemo jedni drugima kad se zapne i projekt dobije svoj kraj. 

 

“Nisam tip osobe koja planira puno unaprijed, uvijek se vodim svojim osjećajem, intuicijom i kad slušam sebe dogode se najbolje stvari.”

 

  • Jesi li nešto žrtvovala na svom poslovnom putovanju?

Ako i jesam to nije bilo bitno jer zaista uživam u svakom danu koji provedem u svom uredu. Imam tu sreću da mi je jako dinamično, sama biram svoj tempo i radim ono što sam oduvijek htjela raditi. 

  • Što je za tebe uspjeh?

Onaj dobar osjećaj koji se stvori u meni kad kliknem ‘send’ i pošaljem klijentu svoju ideju.

 

Hvala našim klijentima i partnerima na podršci u ostvarenju projekta; L’Erbolario, Beauty Garden, Kallos, Answear.hr, Jordan, Ghetaldus, Skintegra, lunilou, Tvornica Zdrave hrane, Kiehl’s, Silmari.

Jolie AtelierTina Biloglav: "Sada mi je u fokusu dovršetak druge knjige moga Marka"

Facebook

99,687FanovaLajkaj