Ilustraciju za novu Pipi napravio je Mads Berg, jedan od najboljih svjetskih ilustratora, poznat po art deco stilu i vintage grafikama.
Dizajn nove etikete za Pipi, jedno od najpoznatijih pića prošlih vremena, zadržao je prepoznatljivi retro stil, istovremeno se pozicionirajući kao moderno piće za nove generacije. U centru nove etikete je lik Pipi djevojke koja je i dalje jednako vesela i zaigrana.
Ona nas odvažno poziva da se pridružimo trenucima bezbrižnosti i ljetne opuštenosti. Kultna narančada sada je vizualno oplemenjena modernijom ilustracijom retro stila. Kao rezultat, Pipi zadržava duh zlatnih vremena i na suvremen način odražava šarm dalmatinske bezbrižnosti.
Ilustraciju za novu Pipi napravio je Mads Berg, jedan od najboljih svjetskih ilustratora, poznat po art deco stilu i vintage grafikama. Stil Madsa Berga karakteriziraju moderan, bezvremenski izgled, elegantna jednostavnost i koncizna narativna poruka.
Specijaliziran je za ilustraciju postera, brandova, ključnih vizuala, naslovnica i murala. Mads Berg radi kao ilustrator i dizajner već više od 15 godina, a do sada je surađivao s brojnim multinacionalnim kompanijama, među kojima su Coca Cola, Orangina, Carlsberg, Lego, Virgin Voyages, Monocle i Wired.