Rast domaćeg beauty brenda Kallos! Martina Krajinović Gülsün otkriva nam tajne iza uspjeha u izazovnoj beauty industriji

Iza domaćeg beauty brenda Kallos uspješna je godina, a s vlasnicom i osnivačicom Martinom pričali smo o malim i velikim tajnama uspjeha u beauty industriji.

Martina Krajinović Gülsün poduzetnica je čiji poslovni put i uspjehe rado pratimo, a njena autentičnost i iskrenost istinska su inspiracija mnogima koji se tek planiraju upustiti u samostalne poduzetničke vode, ali i onima koji tim vodama već uspješno plove. Svi koji Martinu prate na društvenim mrežama znaju da nikada ne uskraćuje jako konkretne savjete i uvijek je transparentna u vezi svega onoga što je potrebno za uspjeh u izrazito konkurentnom beauty svijetu.

Ove godine njen beauty brend Kallos bilježi samo uspjehe – od lansiranja novih proizvoda koji su naišli na riječi hvale do širenja brenda koji već sada možete pronaći u biranim poslovnicama Bipe, a uskoro će se naći na svim lokacijama diljem Hrvatske.

U kratkom intervjuu s Martinom popričali smo koje su novosti u brendu, ali i  što sve možemo očekivati iz Kallos beauty radionice u budućnosti. Naravno, ni ovaj put nismo propustili priliku saznati još koji vrijedan savjet ove svestrane poduzetnice!

  • Brend Kallos ima izrazito uspješnu godinu s lansiranjima novih proizvoda, ali i ulasku u retail. Jesi li na početku godine zacrtala sve ostvarene ciljeve? Kako izgleda proces od ideje proizvoda do realizacije te predstavljanja kupcima i same prodaje?

Nisam baš osoba od previše planiranja.

Dugo sam imala u glavi ideju o ulasku u retail, ali nisam se htjela previše zamarati budući da smo već dugo godina orijentirani isključivo na profesionalu. Ali, ukazale su se neke prilike i odlučila sam zaroniti i u taj dio pa da vidimo.

Ideja za proizvode imam hrpu, jer znam što nedostaje na tržištu i koje lash&brow preparate svaka žena želi (i treba). Svakodnevni rad sa klijenticama u salonu nam daje dobar uvid u neke njihove želje i potrebe pa nekako one uvijek budu prve na kojima testiramo neke naše inovacije. Što se tiče prodaje, trudim se iskoristiti društvene mreže i pustiti da proizvodi dođu do žena koje to zanima. Obzirom da su obrve i trepavice nešto što svaka od nas želi uvijek gušće i duže, stvarno imamo super feedback i potražnju za proizvodima.

Imam odličan tim kreativaca koji za svaku našu kampanju smisle zanimljive načine kako predstaviti neki proizvod. Neki moji omiljeni influenceri su također neizostavan dio naših kampanja, jer ipak, živimo u vremenu instagrama i društvenih mreža, treba pratiti promjene.

  • Nedavno je predstavljen revolucionarni Kallos Brow Liner, a ljetos Brow Lift za kućnu uporabu te sve više klijentica žele mogućnost postizanja savršenih obrva iz udobnosti doma. Kako osluškuješ potrebe tržišta te možeš li nam otkriti dio vizije kako vidiš Kallos brend kroz idućih godinu, dvije?

Kao što sam ranije rekla, kontakt s brojnim klijenticama koje prolaze kroz naš salon i akademiju nam uistinu daje veliki uvid u potrebe tržišta. A naravno, puno je lakše kada sam i ja sama klijent, nemam savršene obrve i trepavice i prvo krećem od sebe. Izrazito sam lijena kada su u pitanju kozmetički tretmani, odlasci u salone i uljepšavanja te krećem od točke da je vrijeme skupocjeno.

Svaki proizvod mora biti konkretan, praktičan i dostupan prosječnoj ženi koja želi izgledati lijepo, a ne želi trošiti previše vremena na beauty rutinu.

U budućnosti nas vidim kao GO TO brand za savršene obrve i trepavice.

Kada kažete ili pročitate Kallos ili vidite naš logo, želim da svakome odmah na pamet padnu riječi “kvaliteta”, “ljepota”, “obrve”. Sada kada smo krenuli, onda idemo punom parom. Dosadašnji proizvodi su se pokazali kao pun pogodak i trgovački lanci nas gledaju kao brand koji vrijedi biti na njihovim policama. Radimo na širenju tržišta i dostupnosti, ali isto tako, želim da zadržimo originalnost i vrijednost onoga što nudimo.

  • Kojim tehnikama održavaš ‘poduzetničku’ motivaciju? Kako izgleda jedan tvoj radni dan?

Puno odmora i self-care, ovo je moj recept.

Nažalost, današnji tempo života je neumoran. Ako želite biti kontinuirano u nekom poslovnom zaletu i u vrhu, morate biti stalno u toku sa svim intenzivnim promjenama i zahtjevima novih generacija.

Ja sam tip osobe koja radi dok ne padne s nogu. Nekada sam se znala dovesti do potpuno nerealnih stanja organizma gdje glava i dalje radi punom parom, ali te tijelo više ne sluša. Unazad par godina sam postala malo opreznija te popuštam tempo čim osjetim da sam pretjerala. Danas uzimam slobodan trenutak, dan ili tjedan čim stignem. Ideje mi padaju na pamet u svakom trenu u danu, to je dio mene koji jednostavno ne mogu isključiti. Zato uvijek imam rokovnik uz sebe i pišem neke bilješke (daaa, jako volim papir i olovku, mrzim digitaliju).

Nekada sam u uredu cijeli dan, a nekada doma u trenirci. Na moju veliku sreću, svoj posao mogu raditi s bilo koje lokacije, elektronika je čudo.

Nemam neke posebne rutine, jako sam spontana osoba i najčešće se vodim intuicijom. Trenutno mislim da sam čak i preopuštena obzirom na neke velike projekte koji se događaju, ali možda je i bolje tako. Čuvam si mentalno zdravlje sve dok mogu.

  • Koja je najvrijednija lekcija koju si naučila u poduzetništvu? Što bi od vlastitog puta ponovila, a što ne bi?

Puno lekcija sam prošla kroz svoj poslovni put. Jesam li što naučila – iskreno, trudim se zapamtiti i ne ponavljati pogreške. Nije to uvijek lako. Svaka situacija je drugačija.

Mene je posao naučio da emocije svakako moraju biti isključene u donošenju važnih odluka. Rijetki su ljudi koji cijene tvoj trud i rijetka su prava prijateljstva u poslovnom svijetu. Naučila sam da nisam stvorena za sve i da nemam sve vještine koje su možda potrebne za jedan uspješan posao. Zato tražim suradnike koji imaju ono što ja nemam. Pažljivo biram ljude. Vrlo često govorim “ne” i nemam problem više s time. Naučila sam otpustiti one koji ne odgovaraju meni i mojoj viziji. Evo… to su stvari koje prije nisam mogla, a kroz posao sam naučila.

Ponovila bih sve jer zbog toga sam tu gdje jesam. Kako bi bilo da sam to sve znala na početku, ne znam. Možda bi bilo bolje, a možda i ne bi. Uspjeh je kombinacija upornosti, rada, znanja, sposobnosti, ali i sreće, kod mene je sve sjelo na mjesto u pravo vrijeme. Lekcije su tu da ti grade karakter i jačaju “glavu” i drago mi je što sam ih prošla.

  • Koja bi tri savjeta rekla beauty entuzijastima koji tek ulaze u industriju te i sami žele pokrenuti vlastiti brend?

Čeka vas puno pokušaja i pogrešaka, ne odustajte kada postane teško (a bit će).

Ne ovisite o društvenim mrežama, gradite svoje ime na svim poljima. Brand i ime se grade na svakom detalju. Brand je način na koji komunicirate, osjećaj koji izazivate u ljudima, a ne samo logo i vizual.

Ne mijenjajte svoje odluke i vizije radi drugih ljudi. Budite iskreni, jer danas se “fejk” skupo plaća.

LifestyleRast domaćeg beauty brenda Kallos! Martina Krajinović Gülsün otkriva nam tajne iza...

Kako je jesensko izdanje stilske jednadžbe spojilo modu i umjetnost?

Upravo jedno takvo druženje održalo se ove subote u centru Zagreba u galeriji i aukcijskoj kući Artmark na edukacijskoj radionici odijevanja za žene Stilska Jednadžba koju organizira modna...

Cinestar obilježio međunarodni tjedan djeteta rekordnom posjećenošću „Dječjeg festivala“!

Povod druženju i organizaciji Dječjeg festivala (powered by Životinjsko carstvo) bilo je već tradicionalno obilježavanje Međunarodnog tjedna djeteta, kojeg je najbolje provesti – u igri i maštanju. Dječji festival u...

Facebook

99,687FanovaLajkaj