Zaboravite na sniženja, Loré ima kampanju koja će vas oboriti s nogu

Nedavno uspješno predstavljena kolekcija Cien años de soledad kojom je dizajnerica Loreta Gudelj s brendom Loré otvorila Ljubljana fashion week dobila je novu kampanju inspiriranu remek-djelom kolumbijskog pisca Gabriela Garcíe Márqueza.

Modnu interpretaciju romana koji je kapitalno djelo magičnog realizma dizajnerica je zamislila u prostoru jednog od najljepših slovenskih dvoraca- dvorcu Gutenbuchel u Šoštnju gdje je u suradnji s NovAge Oriflameom snimila vizuale kampanje.

Krojevi i materijali birani su sukladno temi i godinama koje obuhvaća literarni predložak, navodeći kao glavne tematske cikluse cjeline Buendía, Macondo te Aracataca. Nastojeći ilustrirati radnju knjige Loreta Gudelj se vezala na simboliku djela poput žute i crne boje te cvijeća i leptira znamenitim za kolumbijskog dobitnika Nobelove nagrade za književnost.  Dizajnerica je birala kombinaciju zagasitih i jarkih tonova koje asociraju na kolumbijsko podneblje i kolonijalne gradove te krojeve prve polovice dvadesetog stoljeća. Kolekcija je u potpunosti izvedena od kašmira, tvida, premium vunenih štofova, merino vune, svile i makrame čipke kombiniranim s tkanim detaljima te vintage gumbima. Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu proizvodnju te uključuju kapute, haljine, hlače, bluze, suknje i veste u različitim krojevima.

Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je osmislila Petra Sever (za Illamasqua) te frizure Matej Tonković (za Matrix). Zaština lica kolekcije su Manuela Mlinar i Martina Heged (za Relatum Model Management). Kolekciju su upotpunili modeli cipela Les Autres iz Mass Hrvatska.

Novu kolekciju možete potražiti na web stranici www.loretagudelj.com, na Facebook stranici, Instagram profilu @lorecollections, te u Loré studiju (Gundulićeva 29a, Zagreb).

  

ModaModa vijestiZaboravite na sniženja, Loré ima kampanju koja će vas oboriti s nogu

Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer...

Zadarska tržnica dobila je prvi gradski vinski vrt! Evo što je u ponudi

Tržnice su mjesta živosti, strujanja energije grada, kupovine, smišljanja recepta i druženja, a postoji nešto posebno šarmantno u istraživanju onih lokalnih, diljem svijeta, ali...

eNVy room slavi 20 godina! Što je obilježilo njihovo modno putovanje?

Na isti taj datum, samo dva desetljeća kasnije, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović će u Rimac Campusu održati eNVy room reviju powered by 1664...

Zelene slavonska oaza: Park šuma Jankovac zove vas u posjet

Hrvatska se zazelenila, a prolistala drveće, svježa trava i visoke proljetne temperature zovu nas da svaki slobodan trenutak provodimo u prirodi. Osim očitih opcija,...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram