Kiehl’s je odlučio promijeniti formulu svog najprodavanijeg proizvoda

Kiehl’s predstavlja novo izdanje svojeg najprodavanijeg proizvoda i sveobuhvatnije ispitivanje stupnja hidratacije.

Kiehl’sov najprodavaniji proizvod na svijetu, Ultra Facial Cream, postao je legenda neposredno nakon lansiranja 2006. Nadahnuta Kiehl’sovim avanturističkim istraživanjima, od prvog osvajanja grenlandskih vrhova i Mount Everesta do individualnih avantura Kiehl’sovih odanih kupaca diljem svijeta, ova krema iznimnih hidratantnih svojstava pruža potrebnu njegu i obnovu tijekom cijelog dana upijanjem vlage iz zraka, osiguravajući trajan osjećaj ugode i optimalno hidratiziranu kožu.

Uz 24-satnu hidrataciju te prozračnu i nemasnu teksturu, idealna je za svakodnevnu upotrebu pa stoga nije ni čudo da joj je dodijeljeno preko 70 međunarodnih priznanja na području njege i ljepote kože. Prikupila je preko 200.000 online komentara Kiehl’sovih kupaca, a na globalnoj se razini svake minute proda 10 primjeraka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kiehl’s Hrvatska (@kiehls.hr) on

Danas Kiehl’s s ponosom predstavlja novu, ultra čistu verziju kreme Ultra Facial Cream, formuliranu bez parabena, karbamida i trietanolamina. Kiehl’sovi su kemičari proveli još sveobuhvatnija ispitivanja nove formule kako bi osigurali što bolju hidrataciju. Nakon samo jednog nanošenja, koža lica je 2,3 puta hidratiziranija, što vrijedi za najsuša područja. Postaje mekša i glađa te izgleda zdravije. Nova je formula klinički testirana na skupinama subjekata različitog etničkog podrijetla i osjetljive kože, a rezultati pokazuju da savršeno hidratizira sve tipove kože.

KREIRANJE ULTRA FACIAL CREAM 2.0

S obzirom na svjetsku popularnost kreme Ultra Facial Cream, preinaka njezine formule predstavljala je pravi izazov. Pri preformuliranju proizvoda, Kiehl’sovi kemičari ulažu maksimalne napore kako bi osigurali da iskustvo korisnika u pogledu nanošenja i osjećaja ugode ostane vrhunsko. Ponekada je potrebno provesti desetke testiranja na višegodišnjoj razini kako bi se kreirala formula koja će odgovarati učinku izvornog proizvoda.

„Preformuliranje proizvoda koji obožavaju Kiehl’sovi kupci širom svijeta predstavlja nam jednu od najtežih stvari”, izjavila je Roberta Weiss, voditeljica Kiehl’s ovog Odjela za proizvodne inovacije. „Pritom je uistinu pravi izazov parirati očekivanjima kupaca koje je ispunio već postojeći proizvod. Za postizanje jednakih rezultata u pogledu teksture, nanošenja, osjetilnog iskustva i učinka, trebalo nam je više od pet godina i 114 formulacija”.

BeautyBeauty vijestiKiehl’s je odlučio promijeniti formulu svog najprodavanijeg proizvoda

Preslatki kratkonogi psići korgiji dobili su svoj kafić u Barceloni!

Barcelona je mnogima najdraži španjolski grad – odiše mediteranskom chill vibrom, ima kilometarske plaže, jednu od najzanimljivijih arhitektura svijeta te zaista sjajnu gastronomsku ponudu....

Raskošna hortenzija od sada i na vašem balkonu: Evo kako je uzgojiti u tegli

Hortenzije, bilo da su ljubičaste, plave ili ružičaste, zadivljujuće su. Ova raskošna biljka bujnih grmova inače je tradicionalni stanovnik mnogih vrtova, no tko kaže...

HELLO! Hrvatska obilježio prvi rođendan elegantnom proslavom u Laubi

Nakon prošlogodišnjeg tuluma, o čijoj izvedbi, atmosferi i dojmovima se pričalo još danima, HELLO! Magazin ponovno je održao proslavu za pamćenje i to povodom svog prvog...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram