YouTuber James Charles izgubio skoro 3 milijuna pretplatnika

Preko vikenda dogodila se najveća YouTube drama ikada…

Ako pratite svjetsku beauty zajednicu na YouTubeu, znate da je skoro jedna od glavnih odlika tog “svijeta” konstantno praćenje raznoraznih “drama”. Zapravo, klinci, a i odrasli, to toliko vole da kanali posvećeni dramama koje se vrte oko nebitnih prepirki poznatih influencera broje na stotine tisuće pretplatnika. Takozvane drame možda su zabava za publiku YouTubea, ali isto tako i sila koja dokazano povećava prodaju i popularnost.

Međutim, tijekom vikenda se odvijala “drama nad dramama” zbog koje je jedan od najpoznatijih beauty influencera na svijetu izgubio skoro tri milijuna pretplatnika, a ta brojka još ne staje padati. Naime, Tati Westbrook, jedna od prvih uspješnih beauty kretorica na YouTubeu snimila je video pod nazivom “Bye Sister” kojim se javno odrekla svog prijateljstva sa Jamesom Charlesom i ustvrdila da sa njime više ne želi imati nikakve veze. Video u trajanju od 43 minute poprilično je dug za prosječnog konzumenta YouTubea, ali izgleda da u ovom slučaju to nije bio problem jer se broj pregleda već sada popeo na skoro 34 milijuna.

 

Tati, čije je mišljenje cijenjeno u beauty zajednici jer je zaista jedna od rijetkih koja ne prihvaća nikakve plaćene suradnje i poprilično pazi s kojim će se brendovima povezati (a i ne druži se s ostalim beauty influencerima), otkrila je niz problema koje je smetaju u vezi Jamesa s kojim je do sada imala gotovo majčinski odnos. Opisivanje baš svakoga bi trajalo dugo (pogledajte video iznad), ali Tati je zasmetalo što James reklamira vitamine suparničkog brenda (Tati ima svoju liniju vitamina za lice, notke i kosu) iako je nju više puta odbio za reklamiranje pod izlikom da to ne može  predstaviti svojoj mlađahnoj publici. To u kombinaciji sa činjenicom da je Tati zajedno sa svojim mužem pomogla Jamesu s milijunskim ugovorima u njegovu korist (bez ikakve naknade) te da je James u strahu od negativnog feedbacka zaobišao Tati i obratio se direktno gore spomenutim “drama” kanalima, rezultiralo je najvećim gubitkom pretplatnika u povijesti You Tubea. Zanimljivo, rezultiralo je i najvećim rastom pretplatnika u povijesti ove društvene mreže – Tati je sa šest milijuna pretplatnika skočila na devet i brojka i dalje raste…

Koji je zaključak svega ovoga? Da je sve stalo na prvom videu u kojem se Tati javno odriče Jamesa, možda bi se situacija smirila do sada, no, velik broj influencera i svjetskih poznatih lica prestalo je pratiti Jamesa, a sada se javlja i ogroman broj ljudi koji su sa njime imali negativna iskustva (primjerice, razvlači se seksualni život mladog YouTubera koji prije nije bio problem i o kojem je javno pričao svojim pratiteljima).

U posljednje vrijeme sve se više priča o negativnoj strani svijeta influencera, pogotovo u beauty svijetu, koji ne prezaju ni pred čime da dođu do cilja i slave, a James Charles se i zasluženo i nezasluženo našao na tapeti kao simbol tog svijeta i svega onoga što je krivo s mladim “utjecajnicima”. Bilo bi odlično kada bi ovo bila pouka svima da pratitelji nisu neka imaginarna stvorenja iza ekrana već stvarni ljudi (djeca) koja “gutaju” sve što im njihovi idoli serviraju, ali prije je samo dokaz kulture koja je u manje od dva dana sposobna “otkazati” nekoga bez grižnje savjesti, dapače, s velikim užitkom…

 

LifestyleTechnoYouTuber James Charles izgubio skoro 3 milijuna pretplatnika

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram