Zarina nova kampanja pokazuje zašto obožavamo jesen

Komadi koje možete kombinirati na mali milijun načina.

Ako ljeto volimo zbog jednostavnosti u odijevanju, onda jesen obožavamo zbog svih mogućnosti slojevitog odijevanja i igranja s više komada.

Jesen u svojim početcima redovito znači vremenske prilike koje su idealne za spajanje naizgled “nespojivih” komada kao što su ljetne sandale i topla pletiva ili čizme i kratke haljine ili suknje, a upravo je u tom smjeru razmišljala Zara u najnovijem jesenskom editorijalu koji je osvanuo na njihovim stranicama pod nazivom “A Vision of Autumn”. Iako ovaj high street brend nema naviku predstavljati sveukupnu jesensku i zimsku kolekciju već rade po principu čestih uvođenja noviteta, ovaj editorijal će poslužiti kao dobra nit vodilja u sve ono što nas uskoro čeka. Vizuale pogledajte u nastavku:

 

FotoZara
ModaTrendoviZarina nova kampanja pokazuje zašto obožavamo jesen

Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer...

Zadarska tržnica dobila je prvi gradski vinski vrt! Evo što je u ponudi

Tržnice su mjesta živosti, strujanja energije grada, kupovine, smišljanja recepta i druženja, a postoji nešto posebno šarmantno u istraživanju onih lokalnih, diljem svijeta, ali...

eNVy room slavi 20 godina! Što je obilježilo njihovo modno putovanje?

Na isti taj datum, samo dva desetljeća kasnije, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović će u Rimac Campusu održati eNVy room reviju powered by 1664...

Zelene slavonska oaza: Park šuma Jankovac zove vas u posjet

Hrvatska se zazelenila, a prolistala drveće, svježa trava i visoke proljetne temperature zovu nas da svaki slobodan trenutak provodimo u prirodi. Osim očitih opcija,...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram