Slavljenička revija, kojom je Varteks obilježio 100 godina rada na ovim prostorima, izazvala je ovacije publike i pokazala zašto Varteks čeka sjajna budućnost uz novu poslovnu strategiju.
Vizija mode koju je Varteks predstavio na pisti Bipa FASHION.HR-a otkriva smjer koji je kompanija preuzela, a koji je oduševio brojne modne znalce bogatstvom kolekcije, odabirom vrhunskih tkanina, uzoraka i boja te detaljima koji su spoj modernog i klasike. Dizajnerski tim Varteksa predvođen kreativnom direktoricom Martinom Vrdoljak Ranilović otkrio je idealan recept za power dressing u novoj zimskoj kolekciji. Statusni simbol branda svakako je impresivna kolekcija kaputa izrađenih od visokokvalitetnih materijala, savršenog kroja i dizajna koji veliku pažnju posvećuje detaljima, ali i ostatak kolekcije koja odiše svježinom. Suptilan zaokret iz tradicionalnog prema dizajnu novog doba bio je vidljiv u svakom djeliću prikazane kolekcije. Pri kreiranju kolekcije za sezonu jesen/zima Varteks je u svojoj u viziji imao moderne žene i muškarce koji vole kvalitetu, jednostavnost i funkcionalnu estetiku, s jako stiliziranim finalnim dojmom.
Uz neizostavna muška i ženska odijela, koja čine okosnicu branda i koja dolaze u novim krojevima stvorenim za moćan, a opet elegantan dojam, naglasak u novoj kolekciji je na kaputu. Taj, po mnogima najmoćniji odjevni komad, upečatljiv je, dominira, prati moćnu liniju naglašenih ramena, struka, i forme koja odolijeva vremenu jer je istovremeno klasična i elegantna. Spoj je to koji je do savršenstva u ovoj kolekciji pokazao Varteks predstavivši kolekciju izrađenu od kvalitetnih vunenih tkanina s kašmirom i moherom, savršene konstrukcije i izvedbe, stilizirane za moderne žene i muškarce. Moda se u Varteksovoj bogatoj tradiciji uvijek smatrala stavom, a danas više nego ikad ova modna kuća bogate tradicije postaje sinonim bezuvjetnog povjerenja u modnoj industriji. Nakon što je proslavio sto godina mode na ovim prostorima, Varteks otvara novu stranicu u dugoj modnoj povijesti.