Pletivo hrvatske dizajnerice jedno je od posebnijih koje smo vidjeli u posljednje vrijeme

Nova kolekcija Nataše Mihaljčišin SENTIMENT 2

Elementi kojima moda barata danas manipuliraju naslijeđe, kanon, manir, angažman, manifest, ideologiju, komercijalizaciju, pobunu i potragu za transformacijom. Koliko jedna vesta ispletena na način svojstven nekadašnjem vremenu neumreženog društva, može biti aktualna, reprezentativna i u svojem  intimnom protokolu jedinstvena, subverzivna i suvremena? Na koji način kolektivni sentiment može pronaći svoj kanal komunikacije  kroz medij mode i što mu uopće, danas, može reći, a da to bude novo, svježe i modno zanimljivo? Postoji li u našoj osobnoj povijesti tako idilično ishodište kojega smo spremni reanimirati u kontekstu traganja za identitetom koji zaziva bliskost, razgovor, strpljenje, dodir i naivnu zaigranost, i u svemu tome isplativu neponovljivost?

Kolekcija je, zapravo, jedan modni dijalog – razgovor o svim ovim gore navedenim momentima i premisama. Sastoji se od pletenih vesti, pulovera, kaputića i kardigana i realizirana je u suradnji s vrsnim pletiljama i jednim pletiocem. Svaki od njih je na svoj način, svojim umijećem, vještinom, maštom i estetskim iskustvom doprinio konačnoj čaroliji kreativne interakcije. Isto tako svaki komad je jedinstven, osmišljen i realiziran u samo jednoj izvedbi bez namjere za serijskom reprodukcijom. Na taj način korespondira s procesom ručne izrade odjeće koja zadržava stanovitu i neponovljivu emotivnu upisanost.

Korištene su razne tehnike ručnog i strojnog pletenja (radi se o kućnim pletaćim strojevima), heklanja i vezenja i ukrašavanja. Osnovna intencija sentimentalizacije odijevanja je, u neku ruku, i osvještavanje vrijednosti ručnog rada i njegovo repozicioniranje u modnom sustavu te apelira na humane postulate proizvodnje i kolektivne održivosti.

Kolekcija unikatnog signature pletiva Sentiment 2 od danas je dostupna ekskluzivno u konceptualnoj trgovini Garderoba.

 

ModaModa vijestiPletivo hrvatske dizajnerice jedno je od posebnijih koje smo vidjeli u posljednje...

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

Donna Vekić u rodnom Osijeku nastavlja misiju izgradnje javnih teniskih terena

Nakon dva uspješno održana turnira, 2020. i 2022. godine, Premier Tennis Tournament i ove se godine održava u Osijeku. O uspješnosti prethodnih turnira govore i dva, već...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

BIPA Pharma novi je prodajni koncept na tržištu

BIPA Pharma novi je prodajni koncept kojeg austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska uvodi u svoje poslovnice na hrvatsko tržište, a namijenjen je prodaji specijaliziranih...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram