Društvene mreže i popularnost na istima još uvijek u javnosti znaju nositi negativan predznak. Međutim, nikada ne treba podcijeniti utjecaj ljudi čiji se pratitelji ne broje samo u tisućama, nego u milijunima, a naročito kada se taj utjecaj koristi u prave svrhe. Jedan od najsvjetlijih primjera kako popularnost iskoristiti na najbolji i najplemenitiji način pokazala je modna blogerica, ali i uspješna poslovna žena Chiara Ferragni. Naime, Chiara je već u prvim danima širenja korona virusa u Italiji na svom Instagramu (koji broji skoro 19 milijuna pratitelja) ukazivala na ozbiljnost situacije, pozivala Talijane da se drže pravila i ostaju kod kuće, a pratitelje iz drugih zemalja upozoravala da učine sve kako se ta situacija ne bi ponovila i u njihovim domovinama.
View this post on Instagram
Oštro je reagirala na svaki neumjesan komentar koji je išao u smjeru da ona i njeni sunarodnjaci šire nepotrebnu paniku, a nije se libila prozvati i brojne poznate da svojim utjecajem pozovu ljude na odgovornost u ponašanju, a kasnije i na doniranje sredstava prema vlastitim mogućnostima.
View this post on Instagram
Kada je situacija krenula izmicati kontroli i kada su objavljene vijesti o teškim uvjetima u talijanskim bolnicama odlučila se na konkretan korak. Uz pomoć svoga muža Fedeza pokrenula crowdfunding kampanju koja je u samo nekoliko dana prikupila čak četiri milijuna eura za pomoć milanskoj bolnici San Raffaele. Kampanja prikupljanja sredstava još uvijek traje, a Chiara svojim, i primjerom svoje obitelji, pokazuje kako se ponašati u kriznim situacijama, ali i kako održati zdrav duh jer svaki dan u 18.00 sati pjeva s balkona i prozora s brojnim drugim Talijanima.
View this post on Instagram
View this post on Instagram