Pandemija uzrokovana novim korona virusom imala je neizostavno negativan utjecaj na gospodarska kretanja, a napose, poznato je, na manje lokalne tvrtke. Jedna od takvih je i ribnjak i ribogojilište „Gacka“, izgrađeno 1970. godine u srcu Like. Uslijed zatvaranja i ograničenog rada HoReCa kanala ribogojilište je izgubilo značajan dio tržišta, većina je narudžbi otkazana, a velik dio redovnih kupaca izgubljen. Atlantic Grupa i Konzum prepoznali su važnost održanja poslovnih aktivnosti na lokalnoj razini za ukupno gospodarstvo te su kao strateški partneri uskočili u ključnom trenutku. Argeta je s ribogojilištem ugovorila otkup fileta svježe riječne ribe kako bi kreirala sasvim novu paštetu od pastrve, a nova se Argeta već nalazi na policama Konzuma. Josip Leko, Generalni direktor ribogojilišta “Gacka”, ne skriva da bi njihov posao bez ovakve akcije bio u velikim problemima. „Atlantic Grupa i njezin brend Argeta došli su u pravom trenutku, a potom im se pridružio i Konzum. Ova inicijativa bila je za nas potpuno iznenađenje i prihvatili smo ju s oduševljenjem. Za nas to predstavlja više od pomoći. To je priznanje našem radu, proizvodima i našem timu te dokaz da se i u najgorim vremenima mogu stvoriti sjajna partnerstva i pronaći nove prilike”, naglasio je.
Suradnja s Konzumom nije iznenađenje, jer se njegova strategija temelji na dugoročnom partnerstvu s lokalnim i regionalnim dobavljačima, što je ključno za daljnji razvoj lokalne zajednice. „Zbog toga smo kreirali platformu „Najbolje iz Hrvatske“ na kojoj želimo dodatno graditi i unaprijediti odnos između naših kupaca i njihovih omiljenih domaćih brendova. Jako smo sretni što je nova Argeta baš od gacke pastrve dostupna našim kupcima, a oni će svojom kupnjom pomoći u ponovnom pokretanju i održavanju lokalnog gospodarstva“, istaknuo je Ivan Slavica, direktor Sektora pakirane hrane u Konzumu.
Uključivanje Atlantic Grupe, kojoj je društvena odgovornost sastavni dio poslovanja i strategije, objasnio je Enzo Smrekar, potpredsjednik za delikatesne namaze, Donat Mg i internacionalizaciju. „U vremenima koja su izazovna osobito je važno prepoznati prilike za stvaranje nove vrijednosti za kompanije i za društvo oko nas. Važno je pratiti brze promjene u okruženju i uočiti prostor za stvaranje sjajnih priča. Ova priča o partnerstvu i podršci među malim i velikim hrvatskim poduzećima izvrstan je primjer za to. Takva partnerstva pozitivno utječu na lokalno okruženje, pomažu u zadržavanju radnih mjesta, aktivno potiču lokalnu zajednicu te, što je posebno važno, vraćaju vjeru u bolje sutra”, kazao je Smrekar.