Vrtlarstvo postaje stil života

Sve se više ljudi vraća zemlji. Zaključak je to panel rasprave „Vrt u srcu: od stvarnosti do umjetnosti“ koju je vrtni centar Iris tvrtke MBM organizirao u sklopu svečanog otvorenja 53. međunarodne vrtne izložbe Floraart na zagrebačkom Bundeku.

„Vrt treba doživjeti kao autobiografiju i učitelja. S jedne strane kroz uređenje vrta otkrivamo sebe, a s druge strane dopuštamo da nas priroda podučava. Pri uređenju vrta ne smijemo biti podložni trendovima. Trebamo procijeniti što sve imamo na raspolaganju, te predvidjeti kako će zasađena biljka izgledati za nekoliko godina“, kazala je Aleksandra Matanović, voditeljica prodaje u tvrtki MBM.

Aleksandra Matanović, Lea Brezar, Marija Borić i Ana Radišić

 

Glumica Marija Borić naglasila je da je vrtlarstvo dio njezina stila života. Otkrila je da je vrt zavoljela uz mamu. Njoj duguje poznavanje osnova vrtlarstva, ali svoje znanje nadograđuje i danas.

„Sjajan je osjećaj naočigled vidjeti kako nešto raste. Svatko bi trebao doživjeti kako je staviti sjeme u zemlju i gledati kako se biljka razvija iz dana u dan“, poručila je Marija Borić. Ona u svojem vrtu, uz povrće, ima i cvijeće – od lavande preko dragoljuba do nevena. Iako nema omiljeni cvijet, nego u šali kaže da joj je drag svaki koji primi na dar, ove je godine posebno vesele zvončići zasađeni u tegle.

Ana Radišić i Marija Borić

Pjesnikinja Lea Brezar jednu je pjesmu nedavno posvetila božuru, no najdraži joj je cvijet ljiljan. Okupljenima je pojasnila kako je cvijeće umjetnicima oduvijek vrelo nadahnuća. Omiljena hrvatska pjesnikinja srednje generacije voli i vrt, no kako živi u središtu Zagreba, taj joj užitak omogućuju posjeti svekrvi u Kupinečki Kraljevec.

I voditeljica Ana Radišić priznala je ljubav prema prirodi, a za posjet Floraartu nije odoljela odjenuti haljinu s cvjetnim uzorkom. Okupljene je pozvala da cvijećem oplemene svoje okućnice, terase i balkone.

Tvrtka MBM na sajmu sudjeluje s nekoliko prodajnih i izložbenih prostora. Ove je godine u prvi plan stavila Iris, vrtni centar u Lučkom koji ime duguje hrvatskom nacionalnom cvijetu Iris croatica, endemskoj vrsti perunike.

Taj vrtni centar pomno osluškuje želje i potrebe svojih kupaca, ali istovremeno prati što nudi vrh svjetske hortikulture i floristike. Nekada je MBM u Hrvatskoj bio pionir u tim područjima, a danas nakon revitalizacije poslovanja želi biti lider – centar izvrsnosti. Stručnjacima Iris želi služiti kao izvor ideja i trendova te odličan partner u realizaciji njihovih zamisli.

Jolie domJolie biraVrtlarstvo postaje stil života

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram