Povoljne, šarmantne i održive – ove naočale stalno viđamo po našim ulicama

Zara Hrvatin, jedna od domaćih influencerica, prepoznatljiva je po svom održivom lifestyleu i životu u skladu s prirodom, a upravo taj stil idealno se uklopio u ovogodišnju IZIPIZI Studio kolekciju koja također slavi održivost i prirodu

Priča o uspjehu trojice mladih poduzetnika uvjerenih da bi se ideja o klasičnim jeftinim naočalama za čitanje u prodaji u supermarketima i ljekarnama mogla preispitati, iz Pariza je svijet pokorila svojim uniseks, pristupačnim,  kvalitetnim, modernim, a istovremeno univerzalnim naočalama za cijelu obitelj.

U želji da se stvori ultra tanki model naočala, inspiriran metalnim okvirima,  konceptu koji se temelji na vrhunskoj kvaliteti i dizajnu, dodan je i sasvim novi termin – održivost.  Povod je lansiranje nove linije sunčanih i naočala za čitanje – Izipizi Studio Slim Collection koja kombinira pop oblik nadahnut devedesetima s okvirom napravljenim od inovativnog materijala na 45% bio-bazi izrađenog s ricinusovim uljem, 20% tanji i 40% lakši od najpoznatijeg modela Izipizija, # D. To značajno smanjuje uporabu neobnovljivih materijala, a time i emisiju CO2 tijekom faze proizvodnje. Dostupna u crnoj, krem i blijedocrvenoj boji, nova linija naočala nalazi se u tankom i ekološkom pakiranju.

U skladu s novim smjerom u smislu održivosti kojim je studio IZIPIZI krenuo u želji da aktivno sudjeluje u očuvanju prirode, uloga ambasadorice  Izipizi  Studio Slim kolekcije pripala je influenserici  Zari Hrvatin. Zara strastveno propagira povratak prirodnom načinu života, te je i sama krenula u uzbudljivu avanturu suživota s prirodom pa tako putem Instagram profila i Youtube kanala  – Sun & Moon – Garden  dijeli iskustva iz života u skladu s prirodom.

Svakim danom smo sve svjesniji kolika je važnost u očuvanju prirode, a posljednji IZIPIZI Studio Slim Collection projekt je dio plana ambicioznog  i hvalevrijednog cilja koji si je Izipizi zadao 2020. godine, povodom desete godišnjice brenda: smanjiti ugljični otisak naočala za 50% u roku od tri godine prilagodbom načina transporta robe i  promišljanjem o novim načinima trgovine.

Created with RNI Films app

ModaModa vijestiPovoljne, šarmantne i održive - ove naočale stalno viđamo po našim ulicama

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Jeste li spremni za blagdansko slavlje uz Favbet? Otkrijte sve čari Samove Božićne Avanture!

Blagdanska čarolija stiže u Favbet! Ove zime, Samova Božićna Avantura donosi uzbudljivo iskustvo za sve ljubitelje izazova. Promocija traje od 16. prosinca 2024. do 12. siječnja 2025., a...

Facebook

100,860FanovaLajkaj