Pandemiji se još uvijek ne nazire kraj, no kada je u pitanju moda potrošači drugačije razmišljaju nego u istom periodu prethodne godine. GLAMI.hr, jedinstvena modna tražilica, donosi analizu koja pokazuje koje modne artikle ljudi više ove, nego prethodne godine u istom razdoblju. Potraga za haljinama, sunčanim naočalama i odjećom za plažu na internetskim stranicama zabilježila je porast u cijelome svijetu. Utjecaj cijepljenja i popuštanja epidemioloških mjera je povećao potražnju za modnim artiklima, kao i za predmetima povezanim s putovanjem i razonodom.
Događa li se isto u Hrvatskoj?
Hrvatska je zemlja u kojoj su ljudi počeli tek sada obnavljati svoje ormare, i to s više modnih predmeta. Prema internim podacima GLAMI.hr modne tražilice, od početka ljeta, narudžbe i pretraživanja su porasli za više od 100%. Trenutno najtraženije među Hrvaticama su visoke potpetice s porastom od 104% i torbe s porastom od 147%. Impresivno je i to da su dječji kupaći kostimi zabilježili rast od 175% u odnosu na lipanj 2020. godine, a neočekivani porast prodaje čizama od 533% dovodi do zaključka da se većina ljudi želi pripremiti za nadolazeću zimsku sezonu i uštediti prilikom ljetnih popusta.
Hrvati nisu kupovali ljetnu odjeću unaprijed
Čini se da su oprez i financijska nesigurnost i dalje utjecajan faktor prilikom kupnje i donošenja odluka tijekom obnove ljetne garderobe. U odnosu na svibanj, u lipnju su Hrvati više trošili na ljetne artikle poput kupaćih kostima, natikača i šešira. Prodaja kupaćih kostima zabilježila je skok od 183%, a sada nam jedino preostaje vidjeti što će donijeti ostatak ljetnih popusta i hoće li zimske čizme ostati najtraženije na ovoj jedinstvenoj modnoj tražilici.
Bilo da se želite pripremiti za zimu ili obnoviti ljetnu garderobu, svoje omiljene artikle možete pronaći na GLAMI.hr. Ako i niste sigurni gdje bi pronašli ono što vam se sviđa, opcija Vizualnog pretraživanja spašava stvar jer možete vrlo jednostavno potražiti omiljene modne komade uz pomoć fotografije.
O modnoj tražilici GLAMI
GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, lansirala je GLAMI.hr u 2019. godini i od tada ima za cilj postati prvi korak svakog potrošača u Hrvatskoj koji odluči kupovati modne artikle putem interneta. S misijom da postane najveći modni katalog, okupljajući na jednom mjestu tisuće brendova koje svatko može istražiti, GLAMI.hr pomaže e-trgovinama da dosegnu novu publiku i nove kupce. Na GLAMI.hr se može pronaći više od 587.000 proizvoda i 5.200 brendova iz više od 70 e-trgovina poput Ecipele, Factcool i About You.
Globalno, GLAMI surađuje s više od 3.500 e-trgovina te nudi više od 11 milijuna modnih artikala i 25 tisuća različitih brendova iz različitih dijelova svijeta, korisnicima u više od 17 zemalja. Platforma je pokrenuta u listopadu 2013. godine u Češkoj, a tijekom 7 godina poslovanje se proširilo i u druge zemlje poput Hrvatske, Njemačke, Francuske, Rusije, Slovačke, Rumunjske, Mađarske, Grčke, Turske, Bugarske, Slovenije, Brazila, Španjolske, Latvije, Litve i Estonije, s planom dodavanja još zemalja na ovaj popis u budućnosti.
Modna tražilica GLAMI.hr je dostupna i putem mobilne aplikacije koja je kompatibilna s IOS i Android uređajima.