Do kraja studenog možete vratiti stari IKEA namještaj i dobiti dio novca natrag

IKEA poziva kupce na povrat starog IKEA namještaja, a zauzvrat će dobiti vrijednosnu karticu.

IKEA i ove godine obilježava Green Friday kako bi podigla svijest o održivoj potrošnji i potaknula kupce na povrat starog namještaja. Tijekom kampanje članovima IKEA Family kluba dostupna je odlična pogodnost: za povrat starog IKEA namještaja zauzvrat će dobiti vrijednosnu karticu s 50 posto uvećanim iznosom od procijenjene vrijednosti IKEA namještaja koji vraćaju. Ova pogodnost traje od 10. do 28. studenog.

Kao tvrtka koja nastoji postati u potpunosti klimatski pozitivna do 2030. godine, otkupljene će proizvode IKEA potom prodavati u robnoj kući IKEA Zagreb, na odjelu Kakvo je, takvo je, i tako Green Friday učiniti još održivijim.

„IKEA nastoji ostvariti što pozitivniji utjecaj na ljude i planet te i ove godine, po odličnim uvjetima, omogućavamo otkup starog namještaja u sklopu akcije Green Friday. Primjerice, ako želite vratiti stolić čija je procijenjena vrijednost 200 kuna, zauzvrat ćete dobiti vrijednosnu karticu s iznosom od 300 kuna, koju možete potrošiti kada vam doista bude potrebna. Uz to, kako bi naše poslovanje bilo još cirkularnije, otkupljeni ćemo namještaj ponuditi na prodaju, i tako mu produžiti vijek trajanja,  istaknuo je Nikolaos Migkianis, direktor tržišta IKEA Hrvatska.

Svatko tko želi iskoristiti ovu pogodnost, a nije član kluba IKEA Family, može se lako učlaniti, online ili u robnoj kući. Prije povrata važno je najprije provjeriti popis namještaja koji je prihvatljiv za otkup, nakon čega je potrebno napraviti online procjenu namještaja.

Potom ćete dobiti QR kod, procijenjenu vrijednost i broj prijave predmeta. Svi predmeti trebaju se donijeti potpuno sklopljeni u robnu kuću IKEA Zagreb, na odjel Povrat i zamjena. Za povrat nije potrebno imati račun.

Zaposlenici tvrtke IKEA provjerit će fizičko stanje svakog komada namještaja, a kupcu će se ponuditi konačna otkupna cijena, koju mogu i odbiti u slučaju da im nije zadovoljavajuća. Ako je prihvate, IKEA će izvršiti otkup, a zauzvrat im dati vrijednosnu karticu s 50 posto uvećanim iznosom od procijenjene vrijednosti starog IKEA namještaja, tijekom trajanja kampanje, od 10. do 28. studenog. Svi vraćeni proizvodi dezinficirat će se u skladu sa sigurnosnim mjerama za COVID-19, ovisno o vrsti materijala i stanju proizvoda.

„Želimo ostvariti pozitivan utjecaj na ljude i planet, zato akcijom Green Friday nastojimo potaknuti što održiviju potrošnju. Poklanjanje drugog života stvarima koje više ne trebamo i kupovanje rabljenog IKEA namještaja samo je mali dio onoga što svatko od nas može učiniti kako bismo smanjili svoj ugljični otisak. Akcija koju provodimo dio je naših napora da postanemo potpuno cirkularna tvrtka, što smo istaknuli i na konferenciji UN-a o klimatskim promjenama – COP26“, rekao je Gordan Vrankovečki, voditelj održivosti u IKEA Hrvatska.

Povrat starog namještaja u robnoj kući IKEA Zagreb moguć je tijekom cijele godine, no samo od 10. do 28. studenog traje akcija kojom kupci mogu zaraditi 50 % više povrh procijenjene vrijednosti namještaja. Inače, prošle je godine tijekom Green Friday kampanje otkupljeno 155.000 komada namještaja diljem svijeta, a na 26 tržišta, uključujući i hrvatsko, rabljeni se namještaj može i kupiti.

Jolie domInterijeriDo kraja studenog možete vratiti stari IKEA namještaj i dobiti dio novca...

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

BIPA Pharma novi je prodajni koncept na tržištu

BIPA Pharma novi je prodajni koncept kojeg austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska uvodi u svoje poslovnice na hrvatsko tržište, a namijenjen je prodaji specijaliziranih...

Novi izbor za Kraljicu Zagreba uskoro će se održati u KD Vatroslav Lisinski

Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski u ponedjeljak, 13. svibnja, bit će ispunjena ljepoticama iz metropole. Naime, tog dana održat će se već najstariji i svima dobro...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram