Slaveći 10. rođendan kultnog hrvatskog brenda Ulica Snova i njihovog legendarnog personaliziranog proizvoda Moj Planer, odlučili smo se podsjetiti koliko je svijet bio drugačiji i što se sve dogodilo ne tako davne 2011.
· Emitirana je prva sezona Igri Prijestolja
· Ubijen je Osama Bin Laden
· Zaštitne maske smo viđali samo na liječnicima
· Bitcoin je vrijedio samo 1$
· Umrli su Elizabeth Taylor, Steve Jobs i Amy Winehouse
· Corona je bila samo pivo
· Emitirana je posljednja epizoda Oprah Winfrey showa
· Vjenčali se Princ William i Vojvotkinja Kate Middleton
· Odgledali smo posljednji u nizu filmova o Harryju Potteru
· Potres od 9 stupnjeva po Richteru u Japanu, nakon kojeg je uslijedio razorni Tsunami
· Osnovana je Ulica Snova i lansiran njihov prvi proizvod – Moj Planer
Vrijeme leti, a Moj Planer postaje sve bolji!
Kroz godine, Moj Planer je redovito nudio nove rubrike, nove mogućnosti te brojne suradnje i darivanja kojima je osvojio srca kupcima diljem Hrvatske i šire. Povodom 10. rođendana, Ulica Snova je pripremila slavljeničku kampanju s Magdalenom Bešker, osnivačicom brenda u glavnoj ulozi kako bi proslavili dosadašnje uspjehe te predstavili Moj Planer 2022.
Osim još simpatičnijeg dizajna, novi Moj Planer dolazi u suradnji s renomiranim brendovima, poput Avona, Hendricks Gina te Aquae Vivae toplica. Snimanje je održano u predivnom ambijentu Amadria Park hotela u Zagrebu pod kreativnim vodstvom talentirane Maje Kauzlarić iz Cvijeta Kreative koja je zaslužna za dekoraciju seta. Magdalena je za ovu prigodu nosila bajkovitu haljinu butika I do Weddings. Kampanja nas vodi ulicom snova kojom je i sama Magdalena prošla osmišljavajući sve te divne proizvode.
Kako je sve počelo?
Magdalena Bešker, kreativna poduzetnica iz Svete Nedelje, u potrazi za savršenim ženskim planerom, došla je na ideju da osmisli vlastiti. Lansiran davne 2011. godine, Moj Planer je donio dašak svježine na hrvatsko tržište planera. “Željela sam planer koji će korisnike motivirati da svoje planove zapisuju, realiziraju i pamte. Moj Planer je otpočetka bio dostupan u širokoj paleti boja, a njegova draž je bila u razigranoj unutrašnjosti te personaliziranim koricama”, otkriva Magdalena, koja je s vremenom ponudu proširila i na druge personalizirane proizvode, a njezin My Passport etui postao je prepoznatljiv kao unikatan hrvatski suvenir. Osim toga, tu su i Moj Rokovnik, My Business Planer, Etui za Index, Etui za Dokumente, Bookmarker, Spomenar, Kemijske Olovke te Etui za kemijske olovke. Poseban hit je i My Sparkly planer koji plijeni pažnju elegantnim ženstvenim šljokicama.
Magdalena je nedavno otvorila i novu tvrtku Magbellis orijentiranu na ponudu personaliziranih proizvoda za kućne ljubimce, no prva ljubav se pamti, pa je Moj Planer i dalje njen najdraži proizvod i ono po čemu je poznata.
Ulica Snova ima u pripremi i druge fantastične novitete koji će u nadolazećim godinama stvarati povijest originalnog hrvatskog kreativnog stvaralaštva. Ukoliko i vi želite biti dio njihove obitelji te ostvariti brojne pogodnosti u nadolazećem periodu, zapratite Ulicu Snova na društvenim mrežama, Instagram @ulicasnova, Facebook: @MojPlaner i web stranici www.ulicasnova.hr.