Francuski brend Mixa predstavio novitete za njegu suhe i osjetljive kože

Priča ovog francuskog brenda počinje još davne 1924. godine, a brend se danas fokusira na inovaciju, sigurnost i učinkovitost svojih proizvoda, čime stvara povjerenje kod korisnika

Jučer je u divnom ambijentu hotela Amadria u središtu Zagreba održan panel brenda Mixa – “Koža bira #LabProvenLifeProven”. Panel je moderirala glumica i voditeljica Doris Pinčić Guberović, a sudjelovali su Paola Đurinec, dr. med. specijalistica dermatovenerologije, Stela Pleše Bonifačić predstavnica brenda Mixa, glumica, autorica i voditeljica podcasta Lana Gojak Bajt i poznati influenser TataPriča – Ivan Poslon.  Sudionici su se u vrlo zanimljivom razgovoru između ostalog dotaknuli teme njege kože ovisno o godišnjim dobima, osjetljive kože, i kože novorođenčadi, ali i dermatoloških problema koji se javljaju iza poroda i u različitim fazama života.

Prisutni su od dr. Đurinec dobili vrijedne savjete o odabiru proizvoda za njegu lica i tijela, a razgovaralo se i o pravilnoj njezi kože kroz različita godišnja doba, o njezi kože najmlađih i o tome koje korisne sastojke tražiti na deklaracijama kada birate proizvode za njegu kože. “Osobe s dehidriranom kožom trebaju birati proizvode s hijaluronskom kiselinom, a one sa suhom kožom proizvode s lipidima i ceramidima. Za njegu masne kože, ključni je sastojak salicilna kiselina, dakle –  ne postoji univerzalni preparat koji bi svima odgovarao podjednako. Jednako tako, prilikom odabira proizvoda za njegu osjetljive kože iznimno važno obratiti pažnju na to je li riječ o dermatološkim proizvodima testiranima na osjetljivoj koži s klinički dokazanom efikasnošću” istaknula je dr. Đurinec.

Panelisti Lana Gojak Bajt i Ivan Poslon, podijelili su iskustva u njezi kože svoje djece. “Kad je u pitanju koža moje kćeri i s obzirom na to da je ona još malena, vodim se onim ‘’manje je više’’ i biram pouzdane i provjerene proizvode za njegu”, ispričala je Lana. Ivan je istaknuo kako je trenutno najveći izazov s kojim se susreće suha koža lica njegove kćeri uslijed hladnoće i vjetra u ovo doba godine.

Suradnja s dermatolozima predstavlja jednu od okosnica brenda Mixa. “Razvoju Mixa proizvoda pristupamo vrlo ozbiljno, te surađujemo s medicinskim stručnjacima – dermatolozima, pedijatrima i oftalmolozima. Naši proizvodi su formulirani pod medicinskom kontrolom i testirani na osjetljivoj koži, istakla je Stela Pleše Bonifačić, predstavnica Mixa brenda.

Ove zime Mixa predstavlja tri višenamjenske kreme čiji su benefiti klinički dokazani. Osmišljene su da njeguju i štite različite potrebe osjetljive kože.

Mixa Urea Cica Repair obnavljajuća krema za lice, tijelo i ruke za grubu i suhu kožu koja zaglađuje hrapavost i smanjuje perutanje kože. Krema je bogate, umirujuće teksture i ostavlja lagani osjećaj na koži.

Priča ovog francuskog brenda počinje još davne 1924. godine, kada francuski ljekarnik Dr. Roger, otvara ljekarnu u predgrađu Pariza, Boulognei. Gotovo stoljeće kasnije, brend Mixa jednako je poznat i inovativan u proizvodnji losiona i krema za njegu izrazito suhe kože, a njihova misija – pomoći ljudima da se bolje osjećaju u svojoj koži – nastavlja se.

BeautyBeauty vijestiFrancuski brend Mixa predstavio novitete za njegu suhe i osjetljive kože

U Sinsayju već možete pronaći pregršt dekoracija za Uskrs

Možda je rano razmišljati od Uskrsu, barem dok ne dođe prvi dan proljeća, ali razni brendovi već polako predstavljaju svoje kolekcije uskrsnih dekoracija, a...

Uz ovacije publike Enis Bešlagić premijerno izveo autorsku predstavu s kojom uskoro stiže i u Zagreb

Dugoočekivana predstava 'Da sam ja neko', kazališnog i televizijskog glumca te prepoznatljivog regionalnog TV lica – Enisa Bešlagića, sinoć je imala svoju premijeru u Brčkom, u...

Probali smo napraviti viralnu TikTok verziju Tarte Tatin i nismo požalili

Tarte Tatin je neosporno jedan od najpoznatijih francuskih deserata – pita s lisnatim tijestom, sočnim jabukama, karamelom i ‘izokrenutog’ redoslijeda slaganja i pečenja odavno...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram