Kiehl’s predstavio svoju novu kampanju „We Skincare About You Since 1851”

Kiehl's sa zadovoljstvom predstavlja svoju novu kreativnu kampanju pod nazivom „We Skincare About You Since 1851”.

Otkako je Kiehl’s prije više od 170 godina po prvi put otvorio vrata svoje stare gradske ljekarne u New Yorku, brend je ostao usredotočen na spoj stručnih znanja i vještina iz područja farmakologije, biljnih medicinskih preparata i medicine s ciljem da odgovori na jedinstvene potrebe zajednice — uz neumornu predanost tome da pruži najučinkovitiju njegu kože koja je prilagođena svima, bez obzira gdje se nalazili. I danas Kiehl’s nastavlja njegovati one vrijednosti koje su najvažnije — velikodušnost, vrhunsku personaliziranu uslugu i najkvalitetnija farmaceutska rješenja za njegu kože — a nova kampanja sve to stavlja u prvi plan.

Ova kampanja izraz je zahvalnosti na vještinama i prepoznatljivom osobnom pristupu više od 4700 savjetnika za njegu kože pod okriljem brenda na svjetskoj razini. Savjetnici za njegu kože koji zastupaju Kiehl’s predani su izgradnji osobnih odnosa s kupcima, slušaju njihove potrebe i pomažu im odgovoriti na izazove u pogledu njege kože putem osobnih savjetovanja. U sklopu kampanje, proslavljeni i nagrađivani fotograf Damon Baker živopisno je predstavio različite savjetnike za njegu kože i djelotvorne proizvode brenda Kiehl’s upotrebom suvremenih vizualnih prikaza i tehnika, dok je umjetnik Tyrsa osmislio slogan za vrstu tretmana „We Skincare About You”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kiehl’s Hrvatska (@kiehls.hr)

„Još od naših skromnih početaka, kad je Kiehl’s bio samo ljekarna, ostali smo predani jedinstvenoj poslovnoj filozofiji u čijem su središtu nastojanja da osnažimo i podupiremo naše zajednice diljem svijeta. Bez obzira na način na koji ostvarujemo taj cilj, bilo to našim proizvodima, vrhunskom razinom usluge na našim prodajnim mjestima, našom dugoročnom predanošću da se odužimo kupcima i zajednici ili neprestanim ulaganjima u održivost, naše Kiehl’s zajednice oduvijek su bile i uvijek će biti ono što nas pokreće i daje nam najveću motivaciju”, izjavio je Leonardo Chavez, predsjednik globalnog brenda Kiehl’s. “Našom novom promotivnom kampanjom brenda slavimo upravo te vrijednosti; ističemo svoju tradiciju stručnih znanja i vještina u području njege kože predstavljajući one koji su ustvari pravo lice našeg brenda — naše savjetnike za njegu kože koji zastupaju Kiehl’s. Ova kampanja posveta je naslijeđu brenda, našem sadašnjem položaju i smjeru u kojem idemo.”

FotoPR
BeautyBeauty vijestiKiehl's predstavio svoju novu kampanju „We Skincare About You Since 1851”

Nova kolekcija Anite Pokrivač oda je bojama, uzorcima i ženstvenosti

Anita Pokrivač s ponosom najavljuje lansiranje svoje nove kolekcije za proljeće/ljeto 2024. pod nazivom SS24, koja obiluje živahnim bojama, uzorcima te cvjetnim lepršavim haljinama,...

Women’s Wellbeing Weekend pokazao koliko je važno uzeti predah od svega i misliti na sebe

Prošlog vikenda u Splitu, u luksuznom hotelu Cvita održan je Women's Wellbeing Weekend by Abrienne, manifestacija koja slavi žensku ljepotu – unutarnju i vanjsku....

Zabranjeno pušenje ovog ljeta na KulaKula festivalu!

Nakon što su najavljeni Urban&4, Buč Kesidi, mladi izvođači Dani i Nika Turković, hip hop legenda Edo Maajka i trap diva Senidah - došlo...

Ovaj grad proglašen je među tri najzanimljivija grada na svijetu!

U Oris Kući arhitekture održan je medijski događaj na kojem su se predstavili visitBerlin, turistička zajednica grada Berlina, i Kultur Projekte Berlin, institucija za...

Zaboravite na Toskanu, ova vinarija u Istri ispunit će sva vaša očekivanja

Vinarija Saints Hills prisutna je u Istri od samih početaka, naime, upravo iz vinograda Sv. Ante, najvišeg vrha jugozapadne Istre na čijem se posjedu...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram