Nešto se čudno događa s beauty brendom The Ordinary
Vlasnik brenda naglo je zatvorio brojne poslovnice diljem svijeta.
Brend Deceim osnovan 2013. godine u Kanadi i pod čijim krovom se nalazi hvaljeni The Ordinary koji je napravio pravu malu revoluciju u beauty svijetu s ciljanim sastojcima za njegu kože i pristupačnim cijenama, trenutno prolazi pravu dramu. Da nešto ne funkcionira najbolje unutar ovog kolektiva dalo se naslutiti već u siječnju kada je Brandon Truxe, osnivač Deceima, otpustio jednog od čelnih ljudi brenda i odlučio samostalno voditi društvene mreže. Od tada Brandon je Instagram koristio za poprilično bizarne objave uključujući se u agresivne rasprave s komentatorima i javno rezanje veza sa suradnicima te kritiziranje brendova poput primjerice Drunk Elephanta.
No, Truxe je ovaj put otišao korak dalje i izazvao nevjericu među pratiteljima spomenutog brenda. U podužem videu na Instagramu dao je nejasne razloge zašto će se uskoro ugasiti Deceim. U objavi Truxe kaže da je ovo njegovo zadnje obraćanje te da revolucija dolazi i svi oni koji su mu se smijali snosit će kaznene posljedice. Tim nebulozama nadodao je i poznata imena brendova poput Zare i H&M-a, ali i glumaca Brada Pitta i Georgea Clooneyja.
Dan iza ove objave Deceim je zatvorio svoje brojne poslovnice u New Yorku, Kanadi, Australiji, Južnoj Koreji i Nizozemskoj. Što se točno događa s Deceimom koji je poznat i pod imenom “The Abnormal Beauty Company” teško je reći, no ako njihove proizvode volite i koristite možda je vrijeme da se opskrbite zalihom na webshopovima poput Feel Unique i Cult Beauty.
Zamišljen kao savršeno mjesto za predah tijekom istraživanja grada, Franco Romano spaja opuštenu atmosferu s pažljivo biranim sastojcima. Na meniju vas čekaju panini s...
Brend koji već godinama piše priču o sofisticiranosti, emociji i bezvremenskoj estetici, ovog ljeta ide korak dalje. Karat Jewelry – simbol suvremenog luksuza i domaćeg dizajna...
U samom srcu Zagreba, dok mnogi tragaju za ljetnim predahom, Evergreen Sushi Experience nudi savršeno utočište za sve ljubitelje vrhunske azijske kuhinje. Svi favoriti iz njihove...
Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...
Još dok sam radila u ljekarni, ljetni mjeseci redovito su donosili nagli porast interesa za termalne vode u spreju. Osjećaj svježine koji pružaju fine,...
KulaKula festival iz godine u godinu donosi sve jači glazbeni line-up, a redovito nam priredi i neko iznenađenje. Jučer su objavili super vijest – svi gosti...
Nakon što je dočekao više od 300.000 posjetitelja tijekom svojih prethodnih mediteranskih pristajanja — u Valletti (Malta), Veneciji (Italija), Marseilleu (Francuska), Tangeru i Rabatu (Maroko),...
Brend koji već godinama piše priču o sofisticiranosti, emociji i bezvremenskoj estetici, ovog ljeta ide korak dalje. Karat Jewelry – simbol suvremenog luksuza i domaćeg dizajna...
Kako bismo poboljšali doživljaj web stranice koristimo kolačiće. Neki kolačići koje koristimo neophodni su za uredno funkcioniranje određenih usluga, a drugi se koriste za prikupljanje informacija o korištenju internetske stranice (statistiku), tako da stranicu možemo prilagoditi tvojim potrebama.