Par proizvoda, ali kako izgledaju! Victoria Beckham lansirala svoju prvu beauty kolekciju

Poznata dizajnerica odlučila je proširiti svoje poslovanje na kozmetičke proizvode…

U sklopu svog istoimenog modnog brenda, Victoria Beckham ranije ove godine najavila je lansiranje beauty kolekcije koja je sada ugledala svjetlo dana kao dio njene kolekcije za jesen i zimu ’19 prikazanu na tjednu mode u Londonu.

Za one koji se ne sjećaju, Victoria je u 2016. surađivala na kapsulnoj make up kolekciji s gigantom Estée Lauderom koja je polučila veliki uspjeh unatoč paprenim cijenama tako da je ovo bio logičan korak ove modne i beauty entuzijastice.

Kolekcija koja je dostupna online fokusirala se na oči i nudi tri osnovna proizvoda: mat palete, individualna glitter sjenila i olovke za oči. Inspiraciju je dizajnerica našla u načinu kako ona radi smokey eyes koji je, kako sama kaže, postao njen prepoznatljiv make up look.

Paleta za oči naziva Smoky Eye Brick dolazi u četiri verzije od kojih svaka ima četiri nijanse. Samostalna sjenila Lid Lustre namijenjena su onima koji vole “jači” look i sadržavaju kristale i sitni glitter dok vodootporne olovke za oči imaju i spužvicu koja će olakšati blendanje.

Budući da je ovdje riječ o Victoriji Beckham, pakiranje je luksuzno i atraktivno – dolazi u smeđim nijansama i zlatnim akcentima, a dizajnerica je najavila da će uskoro u asortimanu ponuditi i druge proizvode.

BeautyBeauty vijestiPar proizvoda, ali kako izgledaju! Victoria Beckham lansirala svoju prvu beauty kolekciju

Otkrij Njemačku iz snova: Kultura, kreativnost i čarolija u srcu Europe

Njemačka turistička zajednica (German National Tourist Board) koristi ciljani tematski marketing kako bi dodatno učvrstila imidž Njemačke kao kulturno inspirirane, kozmopolitske i održive turističke...

„PJEVAMO ZA NJIH“ – Humanitarni koncert za troje mališana 11. svibnja u Tvornici kulture

U nedjelju, 11. svibnja 2025. godine, u zagrebačkoj Tvornici kulture održat će se veliki humanitarni koncert pod nazivom „Pjevamo za njih“, s ciljem prikupljanja sredstava za liječenje troje...

Otkrij Njemačku iz snova: Kultura, kreativnost i čarolija u srcu Europe

Njemačka turistička zajednica (German National Tourist Board) koristi ciljani tematski marketing kako bi dodatno učvrstila imidž Njemačke kao kulturno inspirirane, kozmopolitske i održive turističke...

2025. je IMAX® godina!

Prije 14 godina, točnije 14. travnja 2011. godine otvoren je CineStar Arena Zagreb, multipleks s najviše premium formata u Hrvatskoj - 4DX, Gold Class i IMAX®, a upravo...

Facebook

100,860FanovaLajkaj