Zara širi svoju beauty liniju – na red su došli i prozvodi za kosu!

Nakon svijeta mode, Zara je odlučila poharati i svijet ljepote.

Kada je Zara prvi put izbacila svoju beauty liniju, i jesmo i nismo bili iznenađeni. S jedne strane, pitali smo se zašto brend koji je toliko zauzeo modno tržište želi zakoračiti u “nepoznatom” smjeru, a onda opet – poslovno je zaista pametan korak “iskoristiti” toliko vjernih kupaca koji ne samo da vole posjetiti fizičke dućane, već vole sate i sate provoditi na webshopu. A beauty proizvod je poprilično lako ubaciti u košaricu – fizičku ili online.

Sada s odmakom možemo reći da Zarini beauty proizvodi uopće nisu loši, dapače! Neki od njih doživjeli su viralnu slavu i brzinsko rasprodavanje, a o popularnosti parfema uopće ne trebamo pričati.

Što se sve nalazi u Zarinoj prvoj kolekciji proizvoda za kosu?

I opet, Zara ide korak dalje! Naime, španjolski high street div na svojim je stranicama objavio lansiranje cijele kolekcije proizvoda za stiliziranje kose. U kreiranju proizvoda pomogao im poznati stilist kose, Guido Palau, kojem je kao nit vodilja poslužilo pitanje koji su to proizvodi koji mu trebaju za osmisliti i napraviti bilo koju frizuru na svijetu. Rezultat je šest proizvoda namijenjenih različitim tipovima kose, ali i različitom učinku koji želite postići.

Zarina prva kolekcija proizvoda za kosu tako sadržava lak za kosu, balzam za kosu koji se ne ispire, aktivator kovrči, sprej za teksturu, sprej za feniranje kose i pjenu za volumen. Ambalaža je raznobojna i jako privlačna, a cijene se kreću od šest do 12 eura ovisno o proizvodu.

FotoZara
BeautyBeauty vijestiZara širi svoju beauty liniju - na red su došli i prozvodi...

Facebook

100,860FanovaLajkaj