Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Moel, inače domaći brand poznat po proizvodima za dom vrhunske kvalitete, sada je doživio i međunarodno priznanje za svoj rad - njihov prepoznatljivi dizajn osvanuo je i na stranicama prestižnog britanskog izdanja Voguea.

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer hrvatski premium brand uz kvalitetu i luksuz donosi i održivost budući da su svi proizvodi od materijala koji su ekološki prihvatljivi i – ono najvažnije – napravljeni su da traju.

Ovaj izbor nije samo potvrda kvalitete i originalnosti Moelovih kreacija, već i međunarodno priznanje za izuzetne proizvode koje imaju u svojoj ponudi. Tekstil, koji uključuje posteljine, stolni i dekorativni program, izrađen je od najkvalitetnijeg damasta kakav koriste najpoznatiji hoteli s pet zvjezdica, a koji cijene naše bake jer znaju kako se njegove karakteristike ne mogu usporediti niti s jednim drugim materijalom. Izrađen je da traje generacijama, pruža sigurnost od ispiranja boja, promjene teksture i gubitka mekoće, može se prati na čak 95˚ i smanjeno se gužva nakon pranja. Isto tako, anti-alergenski sastav pouzdano štiti, a sigurnost prirode i životinja u proizvodnji je zagarantirana.

“Ovo je nevjerojatan trenutak za nas i svojevrsna kulminacija „krvavog“ rada u protekle četiri godine! Biti dio britanskog izdanja Voguea je san koji je postao stvarnost i ogroman poticaj da nastavimo stvarati i razvijati jednu dobru priču, a najviše od svega da nastavimo prkositi izgledima i dokazivati kako i u ovoj, globalno vrlo kompetitivnoj industriji, i Hrvatska ima što za ponuditi”, izjavila je Mia Antunović – osnivačica Moela.

Moel se već etablirao kao jedan od vodećih hrvatskih brendova premium kvalitete za dom i ugodno življenje kojeg uz sofisticirani dizajn obilježava i snažna predanost održivosti i društvenoj odgovornosti. Objava u britanskom izdanju Voguea samo potvrđuje poziciju Moela kao snage koja oblikuje trendove u industriji kojoj pripada, ali sada dodaje tome i međunarodni prestiž.

„Vjerujem da će ovo priznanje, osim simboličnog koraka naprijed, otvoriti vrata novim prilikama i mogućnostima za daljnji rast. Za nas je to prije svega obveza da zadržimo autentičnost i kvalitetu, ostanemo pošteni prema našim kupcima i dalje razvijamo ovu jako lijepu priču koja je krenula praktički iz ničega“, zaključuje Antunović.

Podsjetimo, Moel je krenuo kao prvi hrvatski luksuzni brend svijeća koji je pažnju prvenstveno pridavao sastavu jer koriste isključivo sojin vosak koji je biorazgradiv i iz obnovljivog izvora, te mirisna ulja bez ftalata odnosno plastifikatora koji dokazano izazivaju niz zdravstvenih problema, od onih s dišnim putevima pa do plodnosti i mnogih drugih. Danas, uz to i spomenuti tekstilni program vrhunske kvalitete i dizajna, nude zaokruženu priču koju ljubitelji dizajna i ugodnog življenja nikako ne bi trebali zaobići, a za više informacija o proizvodima, posjetite njihovu službenu web stranicu – moelofficial.com ili instagram profil @moel.official.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Moel Official ® (@moel.official)

FotoPR
Jolie domJolie biraHrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Facebook

100,860FanovaLajkaj