Zagasita crvena kao glavni motiv božićne kampanje Zare Home

Zara Home je predstavila divan božićni editorial.

Najčarobniji dio godine nam kuca na vrata pa je Zara Home predstavila svoj božićni editorial pod nazivom – I´m dreaming of a red ChristmasZara Home je ove godine klasičnu crvenu zamijenila zagasitijim tonom crvene koji daje dozu elegancije, a tu su i dalje neoizostavni zlatni detalji. Uz dekoracije za jelku, tu su i svijećnjaci, svijeće, prigodno posuđe poput crvenih čaša i tanjura sa zlatnim detaljima, stolnjaci… U nastavku pogledajte sve vizuale, nadamo se da će vam poslužiti kao inspiracija za ovogodišnje uređenje vašeg životnog prostora.

Jolie domJolie biraZagasita crvena kao glavni motiv božićne kampanje Zare Home

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj