Zagasita crvena kao glavni motiv božićne kampanje Zare Home

Zara Home je predstavila divan božićni editorial.

Najčarobniji dio godine nam kuca na vrata pa je Zara Home predstavila svoj božićni editorial pod nazivom – I´m dreaming of a red ChristmasZara Home je ove godine klasičnu crvenu zamijenila zagasitijim tonom crvene koji daje dozu elegancije, a tu su i dalje neoizostavni zlatni detalji. Uz dekoracije za jelku, tu su i svijećnjaci, svijeće, prigodno posuđe poput crvenih čaša i tanjura sa zlatnim detaljima, stolnjaci… U nastavku pogledajte sve vizuale, nadamo se da će vam poslužiti kao inspiracija za ovogodišnje uređenje vašeg životnog prostora.

Jolie domJolie biraZagasita crvena kao glavni motiv božićne kampanje Zare Home

Tommy Hilfiger predstavlja jesensku kampanju 2025: „The Hilfiger Racing Club“

Glavna lica kampanje su glumac Nicholas Hoult i supermodel Claudia Schiffer, koji oživljavaju Hilfigerovu viziju modernog preppy stila – spoj tradicije, slobode i sofisticirane igre. „Reimaginacija preppy stila...

Od asfalta do posebnih događaja: Lokomotiva lansirala kolekciju za sve trenutke

Snimana na vrelom zagrebačkom asfaltu tijekom jednog sparnog ljetnog popodneva, kampanja savršeno utjelovljuje raskoš, razigranost i prepoznatljivu dinamiku Lokomotivine estetike. Pred objektivom fotografa Franje...

Facebook

100,860FanovaLajkaj