Medijski skandal godine: Kyle Jenner ipak nije milijarderka, a njene laži mogle bi uništiti integritet Forbesa

Piše: Andrea Tintor

Andreu pratite na službenoj stranici, Facebooku i Instagramu te čitajte njezine tjedne kolumne na Jolie.hr-u.

Novo normalno, prema svemu sudeći znači da se drama dobro ukorijenila u medijski prostor posljednjih nekoliko dana. S jedne strane, Amerika se vraća svojoj agresivnoj normali dok je svijet showbusinessa i dalje na aparatima jer je svima postalo jasno da je za veliki dio industrije zabave 2020. odgođena do daljnjeg.

Prošli tjedan BuzzFeed je lansirao priču kako se influencerica Myka Stauffer odrekla posvojenog djeteta na kojem je izgradila platformu te monetizirala cijelu priču o posvojenju. Činilo se da je na pomolu skandal koji će ponovno baciti mrlju na influencerski posao koji za cilj ima unovčiti disanje. U međuvremenu hrvatsku javnost je zabavljala činjenica kako se domaći anti-influencer druži i zabavlja s ekipom koju je do jučer ismijavao otvarajući pitanje kojom brzinom će njegovi sljedbenici otpratiti ličnost izgrađenu na sivoj zoni satire i primitivnog hejta.

Taman kad sam pomislila da je drama završena, kultni financijski magazin Forbes izbacio je opsežan članak optužujući Kyle Jenner da je lažima došla do titule milijarderke optužujući ju za fabriciranje dokumenata i financijskih izvještaja. Imam osjećaj da je dobar dio publike u trenutku čitanja članka pomislio: I TOLD YOU!

Prije godinu dana isti Forbes, koji se trenutno posipa pepelom i spašava medijski integritet, Jenner je proglasio najmlađom self-made milijarderkom. Javnost je pobjesnila na upitnu titulu self-made ičega kad se radi o klanu Kardashian. Sjetimo se samo drame kad je Kendall krenula ganjati karijeru modela i skeptičnost modne industrije koja je kontemplirala je li dovoljno dobra zbog talenta ili prezimena.

Budimo realni, da Kardashiani potvrde svoju moć potrebno im je aktivno učešće na listama poput Forbesovih. S druge strane, da liste poput 30 under 30 opstanu potrebni su Kardashiani i njima slični da dokažu kako je showbusiness relevantan te da može stajati uz bok jednom Bezosu ili Gatesu. U trenutku kada se Kim Kardashian progurala na naslovnicu Forbesa dokazala je da je reality show ozbiljan biznis.

Nakon što je Kylie prodala 51% svojeg kozmetičkog brenda Cotyju za (prema pisanjima) 1.2 milijarde dolara klan je slavio, a svijet ostao u šoku kako je jedna tinejdžerica s filerima u usnama uspjela stvoriti carstvo ruževa vrijedno (navodno) milijarde.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kylie ? (@kyliejenner) on

Opsežan tekst s naslovom Kylie Jenner i njezina mreža laži… iznosi optužbe da je Kylie svoju titulu zaradila školskim PR stuntom od kojih Kardashiani žive i opstaju otkad su se progurali u televizijski program. Zanimljivo je kako se jedan etablirani magazin sad sjetio propitati definiciju medijskih skandala na kojima je ova obitelj izgrađena.

Analizom financijskih izvješća u Forbesu sad su skužili da su svote prodaje “malo” napuhane i da ne drže vodu –  prema izvješćima ostvarenja prodaja Kylie Cosmetics 2018. godine nije iznosila 340 milijuna dolara nego “samo” 125 milijuna te da prodaja neprestano pada, a ne raste.

Forbes je otvorio prostor da tabloidno novinarstvo ponovno ustane na noge kreirajući dodatnu dramu pišući tko se kome ne javlja na telefon te da Kris razbija posuđe po stanu. Ni Kylie na Twitteru ne ostaje dužna tvrdeći da ona danu titulu nije tražila prebacujući lopticu krivnje na Forbes pokušavajući im dodatno srušiti ionako sad upitni integritet.

S obzirom da je Forbes već krenuo čistiti račune s Kanye Westom ne čudi činjenica da su krenuli spašavati sami sebe jer da se sami nisu otkrili, pitanje je vremena kada bi neki drugi magazin trljao ruke i brojio klikove nad ovim medijskim skandalom.

Industrija zabave izgrađena je na stereotipima, dramama i pretjerivanju te još uvijek pokušavam shvatiti kako to nije jasno ljudima iznutra s obzirom na to da industrija počinje prefiksom show.

Kad sponzorske novčane svote zamirišu pojedinci zaborave na vrijednosti koje su do jučer zagovarali. Zašto nas čudi da ličnosti poput Kardashiana traže verifikaciju na listama poslovnih magazina, a moguli poput Bezosa i Muska pokušavaju biti upisani u povijest misijama u svemir!?

Stavimo racionalizaciju o životu po strani, medijska prisutnost i brendiranje je igrica koju svatko prokušava prijeći da zauvijek ostane zapamćen po nekom “on/ona je prvi, najbolji, najveći” epitetu.

Jasno to vidimo u fenomenu Chiare Ferragni, Kylie Jenner, Michaela Jordana, Billa Gatesa… Kad imaš dovoljno novca, satisfakciju ega tražiš u drugim sferama.

Nakon svega, ne bi me čudilo da nakon ovog skandala prodaja Kylie Cosmetics proizvoda ponovno naglo krene, a Kylie dobiju titulu milijarderke.

To be continued

LifestyleKolumneMedijski skandal godine: Kyle Jenner ipak nije milijarderka, a njene laži mogle...

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Facebook

100,860FanovaLajkaj