“Lažna” božićna reklama osvojila ljude diljem svijeta

Uskoro će nas zatrpati veliki broj božićnih reklama, a ona koja se posebno svake godine iščekuje jest robne kuće John Lewis…

Natjecanje u kojem brendovi pokušavaju imati što dirljiviju i zanimljiviju reklamu pretekao je student Nick Jablonka koji na svoj You Tube kanal stavio reklamu koja priča priču o dva snjegovića pod naslovom “John Lewis Christmas Advert”. Naslov je nagnao ljude da vjeruju da je spomenuti brend napokon otkrio ovogodišnju reklamu, no, kako se ispostavilo, Nick je reklamu napravio kao dio projekta na fakultetu.

To ljude nije spriječilo da gledaju reklamu i u komentarima mole robnu kuću da Nicku odmah ponude posao! Pogledajte:

LifestyleKultura"Lažna" božićna reklama osvojila ljude diljem svijeta

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Facebook

100,860FanovaLajkaj