Program #budidiopriče idealan je za male i srednje poduzetnike i kreativce

Kako doći do medijske pažnje koju zaslužujete?

Mediji i medijski sadržaj nikad nisu bili zastupljeniji u javnom prostoru. Jačanje društvenih mreža i kvalitetnog sadržaja prilika je malim poduzetnicima, freelancerima i kreativcima da ojačaju vlastiti brend ili imidž tvrtke.

Naša kolumnistica te konzultantica za PR i branding Andrea Tintor nakon pokretanja vlastitog posla, odlučila je da je vrijeme za nove poslovne izazove.

Promatrajući društvena i poslovna zbivanja Andrea je primijetila da malim i srednjim poduzetnicima te kreativcima nedostaje adekvatno komunikacijsko savjetovanje te se odlučila ponuditi novu uslugu. Osmislila je posebni program #budidiopriče koji pomaže popularizaciji brenda i tvrtke da kroz promišljeno pričanje priče isti dobije medijsku pažnju koju zaslužuje.

Andrea Tintor

Program se sastoji od tri modula usluga od kojih je najpopularniji modul STRATEGIJA kojim svaki poduzetnik za tvrtku ili osobni brend u suradnji s Andreom kreira personaliziranu komunikacijsku strategiju koju provodi idućih šest mjeseci, koliko je potrebno za dobivanje konkretnih rezultata medijskog oglašavanja i kreativnih kampanja.

Kao glavni razlog koji ju je motivirao da pokrene ovaj program Andrea ističe nedostatak adekvatne podrške malim poduzetnicima: “U dosadašnjem radu uvidjela sam da malim poduzetnicima nedostaje prisutnost u medijskom prostoru. Razlog tome je strah od medijskog oglašavanja jer mit o medijima kaže da su nedostupni. Također, puno odličnih kreativaca smatra da njihov rad nije dovoljno dobar za širu javnost, što nije istina. S druge strane, male tvrtke često nemaju vremena da se posvete komunikacijskog strategiji i provedbi iste.”

Andrea kao glavnu prednost programa #budidiopriče i modula usluga koje nudi navodi edukaciju o ispravnoj komunikaciji i pristupu medijima: “Da bi medijska suradnja trajala godinama, da bi potencijalni potrošači brend percipirali kao dugoročan ono u što mediji i poduzetnici trebaju ulagati je – odnos. Bez dobre komunikacije na relaciji mediji – brend, pa posljedično mediji – publika nema rezultata.”

Andrea u ovoj, neizvjesnoj godini s klijentima radi na prilagodbi njihove komunikacije prema njihovim klijentima ili potrošačima: “Glavna misao vodilja posla koji radim i živim je – pružiti ljudima feel good komunikaciju i proširiti vidike da mogu stvoriti brend na svjetskoj razini. S vanjskim suradnicima, ekspertima različitih područja nudim široki spektar usluga od odnosa s javnošću, strateškog planiranja i content marketinga. Cilj nam je ujediniti medije kojima je stalo do njihovog sadržaja s klijentima koji također imaju kvalitetne proizvode ili usluge.”

Konzultantica za brending i digitalne komunikacije ističe kako je kriza je pokazala što odlikuje poslove koji će biti održivi, a to su kreativnost, remote rad i digitalizacija: “Ono što se događa je da sve više mojih klijenata i malih poduzetnika općenito traže personaliziranije kampanje i komunikaciju nego do sada. Prošlo je vrijeme generičnosti jer potrošači sada formiraju vrijednosti koje su im doista važne, što pokazuje cijela ova godina. Ljudi žele čitati dobre vijesti, kupovati proizvode koji su napravljeni s ljubavlju i kreirati životni stil koji će ih ispunjavati svakodnevno. Vrijeme je da upravo to omogućimo – sebi i zajednici.”

Detaljnije o programu potražite na službenoj stranici.

LifestyleProgram #budidiopriče idealan je za male i srednje poduzetnike i kreativce

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Facebook

100,860FanovaLajkaj