Umjetnost stiliziranja proizvoda: Na što sve trebate pripaziti kada fotografirate proizvode?

Ako želite saznati više o stiliziranju dođite na foto radionicu: „Umjetnost stiliziranja proizvoda“.

Fotografiranje proizvoda i reklamna fotografija je posebna grana fotografije jer obuhvaća puno toga na što moramo misliti. Takva fotografija treba biti ugodna oku, poželjno je da prenosi priču ili neku poruku, te ako ima još i umjetničku notu sigurno će privući pažnju.

Upoznajte Anu Vorkapić Marošević iz Workapic Studia koja iza sebe ima preko 20 godina iskustva u dizajnu, više od  30 godina iskustva u amaterskoj fotografiji te više od 3 godine iskustva u profesionalnoj fotografiji.

Ana organizira zanimljivu i korisnu radionicu za sve one koji se žele baviti fotografiranjem proizvoda ili imaju proizvode koje moraju fotografirati za svoj biznis.

Anini savjeti

Ana nam kaže kako postoji lista stvari na koje trebamo pripaziti kada to radimo.

  1. PRIPREMA I PLANIRANJE

Ne kaže se bez veze da je priprema pola posla, a u slučaju fotografiranja proizvoda je i više od pola posla. U pripremu krećemo od izbora proizvoda, prikupljanje ideja, razradu scene i poruke koju želimo prenijeti fotografijom.

  1. REKVIZITI I POZADINE

Kad smo napravili pripremu krećemo u nabavu rekvizita i pozadine. Neke od stvari za fotografiranje možda imate u svom domu i možete iskoristiti kao rekvizite pa ih ne trebate kupovati. Ista stvar je i s pozadinama. Birajte one rekvizite i pozadine koje će istaknuti proizvod i njegove karakteristike, te dopuniti priču o njemu.

  1. STILIZIRANJE

Ako smo dobro napravili pripremu, skupili sve rekvizite možemo krenuti sa stiliziranjem scene. Prvo izaberemo pozadinu koja bojom i stilom odgovara proizvodu, onda biramo rekvizite koji će ići uz proizvod na scenu. Nikako ne morate iskoristiti sve rekvizite koje ste stavili na popis, jer i u fotografiji često vrijedi pravilo „manje je više“.

  1. KADAR

Prilikom stiliziranja bitan je kadar i pratite na mobitelu ili fotoaparatu kako sve izgleda. Da bi dobili sliku ugodnu oku pomažu nam i neka pravila za kvadriranje, kao npr. Rule of Thirds, Negative space, zlatni trokut, simetrija ili vodeće linije.

  1. KUT FOTOGRAFIRANJA

Kutom snimanja mijenjamo perspektivu i tako se prilagođavamo proizvodu koji slikamo. Ako je proizvod uspravan najbolje ga je slikati u ravnini očiju. Za niže proizvode koji s gornje strane imaju naljepnicu ili logo je bolje slikati pod kutom od 45. Sljedeći kut slikanja je Top view, Flat Lay ili jednostavno slikanje odozgo koji se jako često koristi za fotografiranje hrane, ali i kozmetike. Birajte kut fotografiranja prema vašem proizvodu da on i logo budu vidljivi i oštri, jer proizvoda je taj koji nam treba biti heroj priče.

Istražujte, uzmite si vremena, igrajte se jer ćete tako uživati u fotografiranju, ali i dobiti slike vrijedne pažnje.

Radionica

Svoje oduševljenje ne kriju polaznice Aninih radionica. „Anina radionica “Umjetnost stiliziranja proizvoda” oduševila me je! U nekoliko zanimljivih sati Ana je podijelila mnogo teorije i svojeg obilnog znanja, a pokazala nam je i puno, puno primjera iz prakse. Nakon radionice nisam samo imala lijepe fotografije proizvoda (na koje sam malo i ponosna, moram priznati) nego sam bogatija za ideje, znanje i nadahnuće koje ću nadalje koristiti prilikom fotografiranja svojih proizvoda. Radionica (i Ana, naravno) je pun pogodak za sve koji žele naučiti bolje prikazati svoje proizvode te stvarati fotografije koje privlače poglede i pozivaju na kupnju.“

Ako želite saznati više o stiliziranju dođite na foto radionicu: „Umjetnost stiliziranja proizvoda“ koja se održava uživo 10. svibnja u 18 sati na lokaciji Gušt Beauty-Boutique, Horvaćanska cesta 160 u Zagrebu.

Tečaj je namijenjen fotografima početnicima, malim poduzetnicima, blogerima, influenserima i svima koji žele naučiti stilizirati scenu i poboljšati fotografije proizvoda. Možete koristiti mobitel ili bilo koji fotoaparat.

Link za prijavu: http://subscribepage.io/6r9yuR

LifestyleUmjetnost stiliziranja proizvoda: Na što sve trebate pripaziti kada fotografirate proizvode?

Zelene slavonska oaza: Park šuma Jankovac zove vas u posjet

Hrvatska se zazelenila, a prolistala drveće, svježa trava i visoke proljetne temperature zovu nas da svaki slobodan trenutak provodimo u prirodi. Osim očitih opcija,...

Čista i njegovana kosa nikad ne izlazi iz mode

Osim što proljeće donosi laganije i vedrije outfite, cvjetne parfeme i općenito vedrije raspoloženje, proljeće nas tjera i na promjenu frizura. Frizura s kojom (oduvijek)...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram