Atraktivne i moderne vjenčanice u novoj kampanji Ivana Alduka

Uvijek inovativan i hrabar u modnom izričaju i načinu prezentacije svoga rada poznati modni dizajner Ivan Alduk i ovaj puta nadmašuje očekivanja, iznenađuje nas doista posebnom i netipičnom modnom kampanjom vjenčanica te pokreće trendove.

Kako izazvati reakciju u vrijeme kada su nam osjetila gotovo pa postala neosjetljiva na podražaje i kada jedina reakcija ostaje odmah rukom ili komentar «lijepo je». Baš to izvrsno polazi za rukom ovome hvaljenome dizajneru i njegovome timu koji nas s pet modnih kolekcija i izvrsno estetski osmišljenih kampanja iznenađuje na godišnjoj razini. Strah od nečeg novog i nepoznatog te pripadajuća reakcija javnosti nisu osujetili želju tima da novu kolekciju vjenčanica za proljeće i ljeto 2019. prikaže na novi, minimalistički i umjetnički način. Fotografkinja Jelena Balić objeručke je prihvatila ideju stvaranja nečeg novog i neobičnog, a u tome ju je vjerno slijedila i vizažistica Simona Antonović svojim smjelim pristupom.

“Postati predvidljiv i samim time dosadan jedna je od većih zamki modnog dizajna i stvaranja brenda u današnje vrijeme koja za sobom povlači brojne dugoročne posljedice. Upravo na tome tragu novu kolekciju vjenčanica, koja je već dostupna u našem showroomu za isprobavanje i naručivanje, željeli smo predstaviti u nimalo očekivanoj modnoj priči, pročišćenoj od suvišnih detalja i tako predvidljivih cvjetnih akcenata. Crno-bijeli ton koji odaje pomalo umjetnički dojam te predivan tamnoputi njemački model Rebecca N. (Stella Models) doista su naglasili ljepotu jednostavnosti i ne pretjerivanja koju zagovaramo i pri dizajnu Alduk vjenčanica”, izjavio je Ivan Alduk u povodu predstavljanja nove, vizualno neočekivane kampanje.

 

Alduk vjenčanice su i u novoj sezoni izuzetno moderne, pročišćene i nadasve udobne, a tkanine na podlozi od svile, tila i organze ručno su dorađivane i reljefne. Linije vjenčanica su uz tijelo, blagog sirena prizvuka te naglašavaju ženstvenost oblina i senzibilnost ili su pak šire A-linije, lepršave s vizualno istaknutim strukom. Decentno otvoreni dekoltei, leđa ili ramena daju posebnu čar novoj kolekciji koja se kroz ovu kampanju samo nagovješćuje u obliku efektna detalja ili teksture te nas upravo na taj način priziva da je upoznamo i uživo te isprobamo. Alduk vjenčanice izrađuju se prema mjerama klijentica, uz potrebnu personalizaciju koja uključuje manje promjene na modelu vjenčanice usuglašene na probama, a cijena im se kreće od 7 do 9 tisuća kuna.

“Svrha modne kampanje je kreativno pozicioniranje brenda i prenošenje poruke – kolekcija je gotova, dostupna za isprobavanje i naručivanje, a upravo činjenica da nismo htjeli prikazati svaki detalj na haljini te na taj način izbjeći statičnost i efekt lookbooka, ostavlja dovoljno interesa i prostora za upoznavanje novih vjenčanica na samoj probi koja je u našem showroomu besplatna i može se rezervirati putem društvenih mreža ili na alduk.hr”, rekao je Alduk.

 

LifestyleVjenčanjaAtraktivne i moderne vjenčanice u novoj kampanji Ivana Alduka

Izložba „iza zidina“ Pietra Bobana nova je slikarska oda Dubrovniku

U impresivnom ambijentu dubrovačke palače Sponza, 24. lipnja 2025. otvara se samostalna izložba “Iza zidina” slikara Pietra Bobana, akademski obrazovanog umjetnika čiji rad karakterizira istančan osjećaj za prostor, atmosferu...

Izložba „iza zidina“ Pietra Bobana nova je slikarska oda Dubrovniku

U impresivnom ambijentu dubrovačke palače Sponza, 24. lipnja 2025. otvara se samostalna izložba “Iza zidina” slikara Pietra Bobana, akademski obrazovanog umjetnika čiji rad karakterizira istančan osjećaj za prostor, atmosferu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj