Kolekcija je inspirirana istoimenim filmom španjolske filmske ikone Sarite Montiel te Madridom i španjolskim krojevima prve polovine 20. stoljeća. Kampanja je snimljena u Hrvatskom glazbenom zavodu, autentičnoj građevini s kraja devetnaestog stoljeća koja se pokazala idealnom kulisom za vizualizaciju priče jednog od najgledanijih filmova pedesetih godina prošlog stoljeća. Sukladno inspiraciji dizajnerica je birala boje, krojeve i materijale koji su obilježili film, a kampanja kroz objektiv dočarava pojedine scene kombinirajući različitu obradu fotografija. Kolekcija je u potpunosti izvedena od premium vune, kašmira, viskoze, svile, taft svile i makrame čipke te dio ručno rađenih materijala na koje dizajnerica stavlja naglasak od prvih kolekcija.
Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu i etičku proizvodnju te uključuju kapute, haljine, suknje, hlače, bluze, košulje i topove u različitim krojevima, a specifičnost ove kolekcije su i ručno izrađeni remeni u upotrijebljenim materijalima. Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je osmislila Petra Sever (za Illamasqua) te frizure Matej Tonković (za Matrix). Zaštitno lica kolekcije je Petra Ugljarević (za Relatum Model Management).
Kolekciju su upotpunili modeli retro cipela UPcollection iz Mass Hrvatska te je styling upotpunjen rupcima koji ponavljaju kultnu prodavačicu ljubičica.
Novu kolekciju možete potražiti na web stranici, na facebook stranici, instagram profilu, te u Loré studiju (Gundulićeva 29a, Zagreb).