U Tehničkom muzeju Nikola Tesla predstavljena nova ‘Resort’ kolekcija poznate domaće dizajnerice.
„Neka budućnost kaže istinu i procijeni svakoga u skladu s njegovim radom i postignućima. Sadašnjost je njihova; a budućnost, za koju sam zaista radio, je moja“ – govorio je o svojim brojnim izumima i patentima Nikola Tesla, naš najveći znanstvenik u povijesti, po kojem ime nosi zagrebački Tehnički muzej, u kojem je dizajnerica Aleksandra Dojčinović odlučila prikazati svoju sedmu po redu samostalnu reviju. Naslanja se ova hrabra Teslina izjava u velikoj mjeri na ono čime se i sama Aleksandra vodi posljednjih dvanaest godina, koliko sa svojim brendom Lei Lou djeluje na domaćoj modnoj sceni, a to je konstantno gledanje prema naprijed, ne osvrćući se iza sebe i ne ponavljajući se, kako bi svojoj publici uvijek mogla pružiti nešto novo i neviđeno. To postavljanje letvice uvijek centimetar više no posljednji put ovaj je put rezultiralo time što se jedan modni spektakl u isto vrijeme održao na dvije lokacije, u Tehničkom muzeju Nikola Tesla i u prijenosu uživo na velikom kino platnu u CineStar 4DX Mall of Splitu, kao prvi takav modni događaj na ovim prostorima, a i šire. Željela je Dojčinović, prema vlastitom priznanju, na opipljiv način spojiti modu i znanost, odnosno modu i najsuvremeniju tehnologiju, ali i u praksi primijeniti ono što nam je Tesla ostavio u naslijeđe, a to se prvenstveno odnosi na izmjeničnu struju i wi-fi.
Lei Lou kolekcija koju je Aleksandra predstavila na pisti Tehničkog muzeja nosi naziv ‘resort’, no ona je ipak puno više od međusezonske proljetno-ljetne kolekcije, s komadima, a osobito se to odnosi na klasična, ali i neobično krojena odijela sa šorcem, kožu i pletene veste naglašenih rukava, s kojima ćete u ormaru bez problema zagaziti i u hladnija godišnja doba.
Naravno, tu su i oni, poput jarkih haljina s engleskim vezom (broderie anglaise) naglašenih ramena, senzualnih providnih slamnatih šešira i torbica, kožnih natikača i sandala s remenčićem u neodoljivim bojama, koji mirišu na ljetni odmor u nekom domaćem ili svjetskom mondenom ljetovalištu.
Aleksandra je svoju viziju urbane žene ubacila u brzinu više, pa ta njezina nova Lei Lou djevojka bira funkcionalnost i nosivost prije od glamura i avangarde, a u savršeno krojenim drapiranim midi i mini haljinama jednako dobro izgleda nosi li ih na štikle ili tenisice.
Kolekciju koja će se u prodaji u Lei Lou trgovinama i na web shopu naći odmah po završetku revije obilježavaju, dakle dinamičnost, funkcionalni glamur, ponešto strože linije i rezovi, asimetričnost, draperija, bogati cvjetni print, raskošan kolorit ali i, pomalo neuobičajeno za dosadašnju Aleksandrinu estetiku – sportski duh, što jedan od najdugovječnijih hrvatskih brendova odvodi u jednom sasvim novom modnom smjeru.
Pokrovitelji ove glamurozne večeri u Tehničkom muzeju bili su: Grad Zagreb, Hrvatska turistička zajednica, Mastercard, Opel, Hrvatski telekom, Podravka, Huawei, Schweppes, Triglav osiguranje, L’Oréal makeup, Myristica, Tanqueray, Uje, Biobaza, Veuve Clicquot, Epilog studio, Gastro globus, Kevin Murphy i Blitz-CineStar.