Na pisti zagrebačkog Studentskog centra sinoć su predstavljenje kolekcije Morane Krklec, dizajnera Marka Plukavca koji stoji iza branda Unaesthetik te Branke Donassy.
Lokacija koja je od samih začetaka nositelj urbane, alternativne i eksperimentalne zagrebačke scene pokazala se idealnom za performanse dizajnera, koji svoju publiku uvijek uvedu u jedan kreativni svijet stvaralaštva.
Morana Krklec
Čast da otvori drugi dan održavanja Bipa FASHION.HR-a pripala je talentiranoj Morani Krklec. Aktualna kolekcija njenog branda MO design, bazira se na crnim odjevnim predmetima, koji ne prate u potpunosti liniju tijela, nego razrađenom konstrukcijom tvore zasebne forme, unoseći dinamičnost. I dok jednom dijelu kolekcije posebnu pažnju odvlače detalji na leđima koji su istaknuti ili konstrukcijski ili probijanjem tkanine piercing nakitom, u drugom su dijelu zaživjeli nešto skulpturalniji modeli. Koristeći vunu koju tehnikom filcanja izrađuju članice udruge Goranske vunarice iz Ravne gore od odbačene ovčje vune dizajnerica isprepliće umjetničko stvaralaštvo, tradicijske vrijednosti i ekološki korisno djelovanje.
Unaesthetik
Modni brand Unaesthetik, kojeg potpisuje dizajner Marko Plukavec, ostao je dosljedan ručnoj dekonstrukciji pletiva kao osnovnoj niti vodilji i glavnoj inspiraciji prilikom kreiranja svakog novog unikatnog komada. Veliku ulogu u konačnom izgledu kolekcije odigrala je i glazba. Ovog puta, Byörk koju je dizajner čuo tijekom jednog izlaska u Berlinu pokrenula je kreativnost i tako se rodio koncept za reviju, koja je oduševila ljubitelje Unaesthetik branda pogotovo zbog komada koji su zaživjeli u različitim nijansama tople smeđe i maslinasto zelene. Oversized kardigani koji se nose kao haljine, voluminozne veste i maxi šalovi opet s pokazali pravi slow fashion koncept, a dizajner je publiku iznenadio ruksacima „Yvonne bag“ u dvije veličine.
Branka Donassy
„Blow up“, kolekcija dizajnerice Branke Donassy zatvorila je drugu večer tjedna mode. Inspirirana kultnim istoimenom filmom Michelangela Antonionia iz 60-ih, dizajnerica se opet bavi metodom povećanja fotografija i dizajnerskih intervencija u motivu te digitalnim tiskom na tkanini. Za novu kolekciju koristila je vlastite fotografije raznih motiva iz prirode snimljene na Lošinju još 2009. godine. Velikim povećanjem u trenutku, dokumentirani realistični detalj doživljava transformaciju u apstraktnu sliku, a dodatnom intervencijom promjene kolorita u paletu intenzivno plave, magente, zelene, ljubičaste te crno-bijele, slike izazivaju različite emocije. Kao i uvijek, Donassy pomno građenim konstrukcijama svakim modelom priča jednu posebnu priču. Kombinacije čistih silueta, posebnih rukava, neobičnih ovratnika i potpuno različitih suknji stvorile su dinamičnu strukturu cijele kolekcije.