Zara je promijenila logo i vjerojatno vas na nešto podsjeća…

Tipografiju ste već mogli vidjeti i na drugim mjestima…

Jedan od najpoznatijih odjevnih brendova na svijetu, španjolska Zara službeno je drugi puta u svojoj povijesti promijenila logo kompanije. High street gigant je za novi dizajn izabrao različit razmak između slova te se odlučio za slova koja se preklapaju. O promjeni loga obavijestili su na svojim kanalima društvenih mreža.

Za novi vizual sa zakrivljenim slovima “Z” i “R” zaslužna je marketinška agencija Baron & Baron iz New Yorka, a inspiraciju su našli u svom osnivaču, francuzu Fabienu Baronu te njegovoj sad već kultnoj tipografiji koju ste mogli uočiti i na drugim mjestima (primjerice na logu Harper’s Baazara).

 

ModaModa vijestiZara je promijenila logo i vjerojatno vas na nešto podsjeća...

Josipa Pavičić predstavila knjigu koja mijenja pogled na život

Promociji su prisustvovale brojne osobe iz javnog života, među kojima je bila i kuma knjige Danijela Martinović. Renata Končić Minea pročitala je odabrani ulomak iz knjige, dok...

Facebook

100,860FanovaLajkaj