Tipografiju ste već mogli vidjeti i na drugim mjestima…
Jedan od najpoznatijih odjevnih brendova na svijetu, španjolska Zara službeno je drugi puta u svojoj povijesti promijenila logo kompanije. High street gigant je za novi dizajn izabrao različit razmak između slova te se odlučio za slova koja se preklapaju. O promjeni loga obavijestili su na svojim kanalima društvenih mreža.
Za novi vizual sa zakrivljenim slovima “Z” i “R” zaslužna je marketinška agencija Baron & Baron iz New Yorka, a inspiraciju su našli u svom osnivaču, francuzu Fabienu Baronu te njegovoj sad već kultnoj tipografiji koju ste mogli uočiti i na drugim mjestima (primjerice na logu Harper’s Baazara).
The new Zara logo is Fabien Baron being Fabien Baron, a typography he first used for Harper’s Bazaar in the early 1990s and seen consistently since https://t.co/xN9Bt0Cq91 pic.twitter.com/JfhzH69jz7
— Gareth Hague (@gareth_hague) January 27, 2019