Marija Kulusic novom kampanjom prkosi rasporedu modnih sezona

Brzi tempo modne industrije dizajnerica je spretno ilustrirala konceptom kampanje u kojoj spaja nespojivo: ljetnu kolekciju i zimski pejzaž.

Kako uskladiti izmjenu modnih sezona s izmjenama godišnjih doba, pitanje je modne održivosti i problem o kojem dizajnerica Marija Kulusic redovito promišlja pri stvaranju. Klasičan raspored sezona, kojeg diktira svjetska modna industrija, više je od usklađivanja odjeće s meteorološkim prognozama. Taj raspored služi kao okosnica industrije prema kojoj se kuju i planovi produkcije, izrade, distribucije, komunikacije s buyerima i marketinških projekcija. Upravo zato izraditi svaku kolekciju više od pola godine unaprijed poseban je izazov. Dizajnerica Marija Kulusic spretno se s tim izazovom suočava već sezonama, predviđajući želje i potrebe svojih klijentica. Tako svaka njena kolekcija, neovisno o godišnjem dobu za koje je namijenjena, obiluje izborom – vansezonskim trendovima i komadima pogodnim za slojevito i maštovito kombiniranje, kako bi svatko, neovisno o temperaturama koje ih zateknu, pronašao nešto za sebe.

Razmišljajući o disbalansu između nametnutog tempa kreiranja i uvjeta zatečenih u stvarnosti dizajnerici je pružilo povod za netipičan koncept proljetne kampanje. Snimanje se po rasporedu moralo održati usred zime pa se odjeća predviđena za ljeto odjednom našla – na snijegu. Naizgled nespojivi elementi savršeno su se posložili u koncept kampanje koji nudi reakciju na postavljene uvjete rada. Dizajnerica pritom uspješno poentira naglašavajući kako svoj omiljeni komad ne morate pospremiti u ormar zato što vam tako nalaže kalendar ili oznaka na kolekciji. Nepovoljni vremenski uvjeti poslužili su i kao odličan test izrdžljivosti materijala korištenih u kolekciji te još jednom posvjedočili kako se birati promišljeno zaista isplati. “Nakupilo se malo snijega u naborima. Otresli smo ga i vidjeli da nije promočio kroz tkaninu”, priča Marija.

Mogućnost da ćemo s globalnim izmjenama klimatskih uvjeta prerasti i potrebu za klasičnim modnim sezonama dizajnerica vidi kao potencijalnu budućnost industrije, i ostavlja otvoren prostor za kreiranje vođeno isključivo inspiracijom i funkcionalnošću, stvarajući komade čija je osnovna vrijednost svevremenska.

Ispred objektiva Denisa Butorca u ulozi modela našla se Laura Bračun, dok je make up i frizuru još jednom potpisala Marijina stalna suradnica, vizažistica Petra Sever.

Kolekciju za proljeće/ljeto možete razgledati u unaprijed dogovorenom terminu na adresi Deželićeva 36 (info@marijakulusic.com) ili na službenoj stranici brenda marijakulusic.com.

ModaModa vijestiMarija Kulusic novom kampanjom prkosi rasporedu modnih sezona

Što nam treba za njegu tijekom jesenskih mjeseci?

Hidratacija za zdravu i otpornu kožu Kada biramo jesensku kozmetiku, prvi korak je uvijek hidratacija. Dubinski hidratantni proizvodi poput bogatih krema s hijaluronskom kiselinom nužni...

Adventski sajam umjetnina Art Zagreb u Domu HDLU-a od 12. do 15. prosinca

Najveća novost ovogodišnjeg sajma je da sudjeluju isključivo galerije, pomno odabrane prema kvaliteti umjetnika koje predstavljaju. Ovaj pozivni model okuplja 16 prestižnih galerija, koje...

Facebook

99,687FanovaLajkaj