Nova modna žudnja: Pletene torbice ovog domaćeg brenda očaravaju, saznali smo sve o njima

Hrvatski dizajn opet nas je oborio s nogu.

Odavno je koncept slow fashiona postao jedan od prioriteta na modnoj sceni pa su se tako mnogi u posljednjih nekoliko godina okrenuli prema malim, domaćim brendovima s unikatnom pričom i održivom proizvodnjom, a iza sebe ostavili velike high street fashion lance. I iako i dalje moramo priznati kako volimo zaći u Mango ili H&M, ipak nam je uvijek draže pronaći odličan modni komad, bilo da se radilo o odjeći ili modnom dodatku, a koji su stvorile ruke naših kreativaca.

Srećom, društvene su mreže drastično olakšale probijanje na tržište i vidljivost manjih brendova, a jedan od njih u koji smo se zaljubili je i Loopco bags. Radi se o brendu unikatnog, ručno rađenog nakita i pletenih torbica koje su nas oduševile na prvi pogled, a iza kojih stoji dizajnerica i poduzetnica Ana-Marija Golub. Njezine romantične i beskrajno chic torbice oduševile su nas, a kako smo ih odmah poželjeli u svom ormaru, odlučili smo saznati sve o njima.

Tako smo razgovarali s Ana-Marijom o njezinom brendu, što ga čini posebnim, kao i njezinom konceptu mode te u konačnici saznali gdje i kako možete naručiti ove divne modne dodatke koji će svaki styling podići na višu razinu.

Kako je krenula Vaša dizajnerska priča?

Ručnim radom počela sam se baviti u prvom razredu osnovne škole, dakle prije 23 godine. Započela sam s početničkim predmetima kao što su kape i šalovi. Kroz srednju školu počela sam izrađivati kompliciranije predmete i nadopunjavati svoje znanje online. Na fakultetu samo krenula izrađivati amigurumi lutkice od tanke vunice, a kroz prvu trudnoću odjeću za bebe.

S obzirom na to da sam ostala trudna mjesec dana prije izbijanja COVID pandemije uglavnom sam bila doma i heklala. U tom periodu sam pronašla heklane torbe i zaljubila se u njih na prvi pogled. Sve su prijateljice postale lude za njima pa sam ih izrađivala za njih, a uskoro počela i prodavati preko udruge. Nakon što mi je završio i drugi porodiljni odlučila sam otvoriti svoj obrt.

Kako biste opisali stil Vaših modnih dodataka i brenda općenito? Kada kreirate, kakve kupce imate na umu?

Cijeli brend se temelji na mojim vlastitim vrijednostima i nikad ne bih mogla izrađivati torbe koje su van tih okvira. Prije svega jako mi je važna ekologija i briga prema prirodi, nakon čega odmah dolazi ljubav prema modi, modnim dodatcima i slow fashionu. Ideja je atraktivnim i upečatljivim torbama i nakitom upotpuniti basic odjeću koju već svaka žena posjeduje. Prilikom dizajniranja novih modela cilj mi je kreirati torbu koja je skladna, jednostavna, a opet upečatljiva i izaziva „wow efekt“. Želim da svaka žena dobiva pažnju, komplimente i pozornost koju zaslužuje, da se glave okreću za njom kada nosi moje proizvode i osjeća se beskonačno šik.

Koji su zasad vaši najpopularniji modeli torbica?

Teško mi je izdvojiti najtraženiji model. Torbe Linda i Višnja jako privlače mame jer imaju svoju matchy-matchy mini verziju za djevojčice. Romantičarke vole Jelenu s volančićima. Za ovu ljetnu sezonu predviđam da će apsolutni hit biti torba za plažu i za grad Stela.

Zašto baš pletivo?

Ideja je došla iz vlastite potrebe. Obožavala sam torbe, ali nisam željela nositi kožu, a među torbama od tkanine nisam mogla uvijek pronaći ono što mi je odgovaralo. Pretraživajući internet sam naišla na heklane torbe i oduševila se na prvi pogled. Uz to što su bile predivne, opčinila me činjenica da je mogu sama napraviti jer sam prije toga 20 godina heklala. Obožavam raditi rukama i ne samo ručni rad. Uživam u svemu, od obrade drva, preko postavljanja laminata, bojanja zidova, popravljanja elektroničkih dijelova, popravaka oko kuće, vrtlarenja do slikanja i fotografije.

Jednostavno me očarava činjenica da mogu stvoriti neki predmet svojim rukama, od sirovine doći do krajnjeg proizvoda. Ta mogućnost kreiranja vlastitog naspram kupovine gotovog. S obzirom na to da je reakcija na torbe bila i više nego pozitivna jednostavno je to bio logičan smjer.

Opišite nam proces izrade Vaših artikala?

Izradu torbi uvijek započinje kreiranjem tijela torbe. Ne radim s gotovim materijalom, kao npr. u kožarstvu. Ne dobivam već spreman materijal koji mogu izrezati i koristiti nego sama stvaram pleteninu. Stvaram je na jedan od tri načina, heklanjem, macrame pletenjem ili ručnim pletenjem. Dijelove torbe spajam u cjelinu, krojim i šivam podstavu koju kasnije ručno ušijem u torbu. Cijeli proces se ne može ubrzati nakon što se tehnika usvoji do automatizma jer ipak se radi o ručnom radu.

Što mislite, po čemu se izdvajate od ostatka konkurencije na tržištu?

Ponosna sam što je temelj brenda održivost, recikliranje materijala i slow fashion, što pazim na svaku sitnicu cijele priče i želim je razraditi do najsitnijeg detalja. Od odabira kutija, papira, vrećica, materijala, špage – sve je ili reciklirano ili prirodno. Također, mislim da nije potrebno nauditi drugom biću kako bismo mi mogli nositi torbu, možemo biti predivni i šik i bez toga. Uz to, zaista volim pomagati, educirati i biti okružena divnim ženama koje stvaraju svojim rukama. Zato imam tečaj i mentorski program u kojem pomažem ženama da same nauče heklati i pokrenu svoj biznis. Izuzetno je teško raditi posao na kojem nisi cijenjena,  ravnopravna i sretna, a sve imamo tu moć žene koja nam omogućuje da budemo same sebi šefice.

Gdje se i po kojoj cijeni vaši proizvodi mogu kupiti?

Moje torbe možete kupiti u trgovinama na obali u Rovinju i Crikvenici, mom salonu u Zagrebu, sajmovima i online preko webshopa ili društvenih mreža. Cijena torbi se kreće od 40 do 75 eura, a nakita od 15 do 20 eura. Tečaj i mentorski se održava u mom salonu po cijeni od 79 do 300 eura.

ModaTrendoviNova modna žudnja: Pletene torbice ovog domaćeg brenda očaravaju, saznali smo sve...

Volite vrhunski gin? Zanimat će vas ova limitirana Old Pilot’s edicija

Već itekako poznata i višestruko svjetski nagrađivana, hrvatska craft destilerija, poznata po svojoj izuzetnoj kvaliteti i bogatoj avijatičarskoj baštini, specijalizirana za proizvodnju vrhunskog gina...

Eurospin i ove godine donacijom podržao udrugu Marra Altrui

Nadolazeći blagdanski period podsjeća nas na važnost solidarnosti, empatije i zajedništva. Poznati diskontni lanac Eurospin iznimnu pažnju posvećuje društveno odgovornom poslovanju pa tako već...

Eurospin i ove godine donacijom podržao udrugu Marra Altrui

Nadolazeći blagdanski period podsjeća nas na važnost solidarnosti, empatije i zajedništva. Poznati diskontni lanac Eurospin iznimnu pažnju posvećuje društveno odgovornom poslovanju pa tako već...

Facebook

99,687FanovaLajkaj