Nova modna žudnja: Pletene torbice ovog domaćeg brenda očaravaju, saznali smo sve o njima

Hrvatski dizajn opet nas je oborio s nogu.

Odavno je koncept slow fashiona postao jedan od prioriteta na modnoj sceni pa su se tako mnogi u posljednjih nekoliko godina okrenuli prema malim, domaćim brendovima s unikatnom pričom i održivom proizvodnjom, a iza sebe ostavili velike high street fashion lance. I iako i dalje moramo priznati kako volimo zaći u Mango ili H&M, ipak nam je uvijek draže pronaći odličan modni komad, bilo da se radilo o odjeći ili modnom dodatku, a koji su stvorile ruke naših kreativaca.

Srećom, društvene su mreže drastično olakšale probijanje na tržište i vidljivost manjih brendova, a jedan od njih u koji smo se zaljubili je i Loopco bags. Radi se o brendu unikatnog, ručno rađenog nakita i pletenih torbica koje su nas oduševile na prvi pogled, a iza kojih stoji dizajnerica i poduzetnica Ana-Marija Golub. Njezine romantične i beskrajno chic torbice oduševile su nas, a kako smo ih odmah poželjeli u svom ormaru, odlučili smo saznati sve o njima.

Tako smo razgovarali s Ana-Marijom o njezinom brendu, što ga čini posebnim, kao i njezinom konceptu mode te u konačnici saznali gdje i kako možete naručiti ove divne modne dodatke koji će svaki styling podići na višu razinu.

Kako je krenula Vaša dizajnerska priča?

Ručnim radom počela sam se baviti u prvom razredu osnovne škole, dakle prije 23 godine. Započela sam s početničkim predmetima kao što su kape i šalovi. Kroz srednju školu počela sam izrađivati kompliciranije predmete i nadopunjavati svoje znanje online. Na fakultetu samo krenula izrađivati amigurumi lutkice od tanke vunice, a kroz prvu trudnoću odjeću za bebe.

S obzirom na to da sam ostala trudna mjesec dana prije izbijanja COVID pandemije uglavnom sam bila doma i heklala. U tom periodu sam pronašla heklane torbe i zaljubila se u njih na prvi pogled. Sve su prijateljice postale lude za njima pa sam ih izrađivala za njih, a uskoro počela i prodavati preko udruge. Nakon što mi je završio i drugi porodiljni odlučila sam otvoriti svoj obrt.

Kako biste opisali stil Vaših modnih dodataka i brenda općenito? Kada kreirate, kakve kupce imate na umu?

Cijeli brend se temelji na mojim vlastitim vrijednostima i nikad ne bih mogla izrađivati torbe koje su van tih okvira. Prije svega jako mi je važna ekologija i briga prema prirodi, nakon čega odmah dolazi ljubav prema modi, modnim dodatcima i slow fashionu. Ideja je atraktivnim i upečatljivim torbama i nakitom upotpuniti basic odjeću koju već svaka žena posjeduje. Prilikom dizajniranja novih modela cilj mi je kreirati torbu koja je skladna, jednostavna, a opet upečatljiva i izaziva „wow efekt“. Želim da svaka žena dobiva pažnju, komplimente i pozornost koju zaslužuje, da se glave okreću za njom kada nosi moje proizvode i osjeća se beskonačno šik.

Koji su zasad vaši najpopularniji modeli torbica?

Teško mi je izdvojiti najtraženiji model. Torbe Linda i Višnja jako privlače mame jer imaju svoju matchy-matchy mini verziju za djevojčice. Romantičarke vole Jelenu s volančićima. Za ovu ljetnu sezonu predviđam da će apsolutni hit biti torba za plažu i za grad Stela.

Zašto baš pletivo?

Ideja je došla iz vlastite potrebe. Obožavala sam torbe, ali nisam željela nositi kožu, a među torbama od tkanine nisam mogla uvijek pronaći ono što mi je odgovaralo. Pretraživajući internet sam naišla na heklane torbe i oduševila se na prvi pogled. Uz to što su bile predivne, opčinila me činjenica da je mogu sama napraviti jer sam prije toga 20 godina heklala. Obožavam raditi rukama i ne samo ručni rad. Uživam u svemu, od obrade drva, preko postavljanja laminata, bojanja zidova, popravljanja elektroničkih dijelova, popravaka oko kuće, vrtlarenja do slikanja i fotografije.

Jednostavno me očarava činjenica da mogu stvoriti neki predmet svojim rukama, od sirovine doći do krajnjeg proizvoda. Ta mogućnost kreiranja vlastitog naspram kupovine gotovog. S obzirom na to da je reakcija na torbe bila i više nego pozitivna jednostavno je to bio logičan smjer.

Opišite nam proces izrade Vaših artikala?

Izradu torbi uvijek započinje kreiranjem tijela torbe. Ne radim s gotovim materijalom, kao npr. u kožarstvu. Ne dobivam već spreman materijal koji mogu izrezati i koristiti nego sama stvaram pleteninu. Stvaram je na jedan od tri načina, heklanjem, macrame pletenjem ili ručnim pletenjem. Dijelove torbe spajam u cjelinu, krojim i šivam podstavu koju kasnije ručno ušijem u torbu. Cijeli proces se ne može ubrzati nakon što se tehnika usvoji do automatizma jer ipak se radi o ručnom radu.

Što mislite, po čemu se izdvajate od ostatka konkurencije na tržištu?

Ponosna sam što je temelj brenda održivost, recikliranje materijala i slow fashion, što pazim na svaku sitnicu cijele priče i želim je razraditi do najsitnijeg detalja. Od odabira kutija, papira, vrećica, materijala, špage – sve je ili reciklirano ili prirodno. Također, mislim da nije potrebno nauditi drugom biću kako bismo mi mogli nositi torbu, možemo biti predivni i šik i bez toga. Uz to, zaista volim pomagati, educirati i biti okružena divnim ženama koje stvaraju svojim rukama. Zato imam tečaj i mentorski program u kojem pomažem ženama da same nauče heklati i pokrenu svoj biznis. Izuzetno je teško raditi posao na kojem nisi cijenjena,  ravnopravna i sretna, a sve imamo tu moć žene koja nam omogućuje da budemo same sebi šefice.

Gdje se i po kojoj cijeni vaši proizvodi mogu kupiti?

Moje torbe možete kupiti u trgovinama na obali u Rovinju i Crikvenici, mom salonu u Zagrebu, sajmovima i online preko webshopa ili društvenih mreža. Cijena torbi se kreće od 40 do 75 eura, a nakita od 15 do 20 eura. Tečaj i mentorski se održava u mom salonu po cijeni od 79 do 300 eura.

ModaTrendoviNova modna žudnja: Pletene torbice ovog domaćeg brenda očaravaju, saznali smo sve...

Obnovljeni Atelijer Meštrović novim postavom otvara vrata sredinom prosinca

Nakon dugotrajne obnove uzrokovane potresima, zagrebački Atelijer Meštrović ponovno se otvara sredinom prosinca s novim stalnim postavom. Projekt je vodila ravnateljica Muzeja Ivana Meštrovića...

Facebook

100,860FanovaLajkaj