Društvene mreže su danas najjasniji vjesnik onoga što je trend, a onoga što nije. Čim vidimo influencerice i trendseterice koje neprestano furaju jedan te isti komad, to znači da će se taj model haljine, torbice ili cipela u rekordnom roku razgrabiti s polica i postati ‘IT’ komad sezone – a trenutno se to događa s viralnom torbom u obliku polumjeseca.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Naime, francuski brend Soeur omiljen je među Francuskinjama, a sada je zahvaljujući modelu svoje smeđe, kožne tobe u obliku polumjeseca postao itekako prepoznatljiv i u ostatku svijeta. Ime brenda Soeur u prijevodu znači ‘sestra’, a osnovan je 2008. godine. Od svojih početaka do danas je prošao dalek put te postao poznat po funkcionalnom, minimalističkom dizajnu koji ljepotom i clean estetikom obara s nogu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Ova viralna torba tog brenda karakteristična je zbog asimetričnog oblika polumjeseca te nošenja na ramenu. Ukrašena metalik i zlatnim detaljima, pravo je oličenje profinjenosti i elegancije, a izrađena je od janjeće kože te dolazi u dvije boje – konjak i tamnosmeđoj. Cijena ove torbe za kojom trenutno žudi cijeli svijet iznosi 395 eura, a rekli bismo da se investicija isplati jer ćete ju moći nositi godinama – bezvremenskog je dizajna i vrlo kvalitetne izrade.