Guerlain predstavio Florabloom: novu liniju mirisa inspiriranu prirodnim fenomenom supercvjetanja

Generalni zastupnik Guerlaina za Hrvatsku, Radix kozmetika, na prvi dan proljeća predstavio je raskošnom promocijom u luksuznom zagrebačkom hotelu dva nova mirisa iz linije Aqua Allegoria: Florabloom.

O novoj liniji jednog od vodećih brendova na tržištu s tradicijom od gotovo dva stoljeća na promociji su govorili izvršni direktor Luka Primorac, brand menadžerica Maja Bobinac i Guerlain training menadžerica Nataša Katanec. Događaju su prisustvovale žene iz poslovnog svijeta, predstavnici francuskog veleposlanstva i predstavnici medija.

„Ova kreacija evocira raznobojne tepihe pustinjskog cvijeća koje tako spektakularno oživljava nakon jake kiše“

Guerlain Aqua Allegoria Florabloom je radosna, raznobojna eksplozija raznobojnog cvijeća unutar buketa čije srce isijava prirodnom tuberozom. Postavljeni oko blistavo bijelog cvijeta tuberoze, akordi ruže, irisa i ljubičice spajaju se na pozadini s mahovinom, kako bi otkrili sunčane i svijetle kremaste aspekte. Nadahnuta rijetkim prirodnim fenomenom poznatim kao supercvjetanje, ova kreacija evocira raznobojne tepihe pustinjskog cvijeća koje tako spektakularno oživljava nakon jake kiše.“ – istaknula je Nataša Katanec.

Ovaj nevjerojatan izraz snage prirode nadahnuo je Guerlainovu parfimerku Delphine Jelk u stvaranju blistavog novog buketa za Florabloom, koji zrači pomadom od tuberoze proizvedene u francuskom Grasseu, u partnerstvu s lokalnim organskim uzgajivačima. Miris je dostupan kao Eau de Toilette i Eau de Parfum Forte: dva mirisna izričaja koji preuzimaju jedan prirodni spektakl, u dva različita doba dana.

I u ovoj liniji Guerlain nastavlja svoju ekološku misiju: mirisi Aqua Allegoria sadrže do 90% sastojaka prirodnog podrijetla te dolaze u bočicama koje se mogu ponovno puniti i načinjene su od najmanje 15 % recikliranog stakla.

FotoPress
BeautyBeauty vijestiGuerlain predstavio Florabloom: novu liniju mirisa inspiriranu prirodnim fenomenom supercvjetanja

Tommy Hilfiger predstavlja jesensku kampanju 2025: „The Hilfiger Racing Club“

Glavna lica kampanje su glumac Nicholas Hoult i supermodel Claudia Schiffer, koji oživljavaju Hilfigerovu viziju modernog preppy stila – spoj tradicije, slobode i sofisticirane igre. „Reimaginacija preppy stila...

‘Oro Rucner’ – glazbeni nokaut Ane Rucner pred izlazak albuma ‘Balkanija’!

Naša zagrebačka violončelistica i umjetnica Ana Rucner donosi novu, energičnu glazbenu numeru i video spot "Oro Rucner", kojim ujedno najavljuje svoj nadolazeći autorski album "Balkanija". "Oro Rucner" nije samo pjesma,...

Dolac ponovno živi petkom navečer: Počinje PLACe market

Za nezaboravne zalogaje zadužena su respektabilna ugostiteljska imena i renomirani chefovi koji će posjetiteljima ponuditi svoja najkreativnija jela u ležernoj, vibrantnoj atmosferi. Na Dolcu tako...

Facebook

100,860FanovaLajkaj