Pridružujemo se bojkotu trgovina u petak

Vrijeme je da svi zajedno napravimo konkretne korake.

Zbog cijena koje su već odavno prešle psihološku granicu, a najavljeno je i novo poskupljenje čime praktički hrana postaje luksuz za značajan broj hrvatskih građana, potrošačke udruge poslale su apel koji se ubrzano proširio društvenim mrežama i medijima.

“24.1. u HR je bojkot protiv visokih cijena prehrane. Pozivaju se ljudi da taj dan nitko ništa ne kupuje, ali ništa. Osigurajte se za taj dan kao da je nedjelja. U UK-u se dogodilo isto s gorivom, drugi dan je pala cijena za 15 p po litri i još su digli plaće za £100 mjesečno.10% ljudi da to napravi je veliki gubitak za trgovačke lance, a vi taj dan nećete izgubiti apsolutno ništa”, piše, između ostaloga, u porukama koje se masovno dijele na društvenim mrežama.

Iako se javljaju razni stručnjaci koji pokušavaju obeshrabriti ovu inicijativu tvrdnjama da to nije dovoljno i da bojkot neće napraviti značajan problem trgovačkim lancima, ipak, poslat će određenu poruku, a ovo je samo prvi korak koji mi svi kao građani ove zemlje možemo poduzeti.

 

Nabavite osnovne namirnice dan prije i petak rezervirajte za bojkot svih trgovina!

LifestylePridružujemo se bojkotu trgovina u petak

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost...

Glazba koja nas je oblikovala: Croatia Records slavi rođendan uz antologiju najvećih hitova svih vremena!

Croatia Records, baštinik slavne Jugotonove tradicije, već gotovo osam desetljeća djeluje kao ključna okosnica domaće glazbene industrije. Tijekom desetljeća izdali su desetke tisuće albuma, stotine hit-singlova...

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj