Zara je promijenila logo i vjerojatno vas na nešto podsjeća…

Tipografiju ste već mogli vidjeti i na drugim mjestima…

Jedan od najpoznatijih odjevnih brendova na svijetu, španjolska Zara službeno je drugi puta u svojoj povijesti promijenila logo kompanije. High street gigant je za novi dizajn izabrao različit razmak između slova te se odlučio za slova koja se preklapaju. O promjeni loga obavijestili su na svojim kanalima društvenih mreža.

Za novi vizual sa zakrivljenim slovima “Z” i “R” zaslužna je marketinška agencija Baron & Baron iz New Yorka, a inspiraciju su našli u svom osnivaču, francuzu Fabienu Baronu te njegovoj sad već kultnoj tipografiji koju ste mogli uočiti i na drugim mjestima (primjerice na logu Harper’s Baazara).

 

ModaModa vijestiZara je promijenila logo i vjerojatno vas na nešto podsjeća...

Foša – kultna zadarska gastronomska institucija koja ne prestaje oduševljavati

U samom podnožju zadarskih bedema, na mjestu gdje povijest dodiruje more, smjestio se Restoran Foša – istinska gastronomska destinacija koja već godinama privlači istančana nepca domaćih...

Facebook

100,860FanovaLajkaj