Popularni Kånken ruksaci stigli u ShoeBeDo!

Polarna lisica koja skriva svoju njuškicu iza raskošnog repa, dijelom da ju ugrije, a dijelom da njezinu crnu boju sakrije od opasnih predatora u polarnoj bjelini. Taj ste prizor sigurno vidjeli mnogo češće nego što vam se na prvu čini. Tu ste lisicu vidjeli na leđima neustrašivih putnika i bojažljivih prvoškolaca, na leđima okorjelih alternativaca i ozbiljnih poslovnih ljudi, baka i unuka, majki i djece.

Ta lisica naime simbolizira Fjällräven Kånken, najprodavaniji svjetski ruksak s kojim ćete se od sada u svoj njegovoj raskoši moći upoznati u vama najbližoj ShoeBeDo prodavaonici. ShoeBeDo nije samo jedan od vodećih maloprodajnih lanaca urbane sportske odjeće i obuće u Hrvatskoj. Riječ je o mjestu pozitivnih vibracija koje okuplja kreativce koji žele biti u trendu, ali pritom ostati svoji. Mlade i one koji se tako osjećaju; individualce koji pomno njeguju svoje ja, ali poštuju i prihvaćaju tuđe. Upravo to su neki od principa na kojima je izgrađen Kånken i baš zato je ovo početak jedne uspješne priče na zadovoljstvo svih, a ponajviše zakletih ljubitelja Kånkena i onih koji će to tek postati.

Ruksak k’o ruksak

Da parafraziramo jednu izlizanu frazu kojom se često relativizira važnost automobila: ruksak je tu da u njemu prenesete stvari od točke A do točke B. I to je za jednu izlizanu frazu iznenađujuće točno. Kånken kako mu samo ime govori (švedska riječ za nositi) stvoren baš za to. Nastao je 1978. godine jer je Ake Nordin, osnivač Fjällrävena, odlučio riješiti problem koji su švedski školarci imali s držanjem i bolovima u leđima. A problem je nastao jer su mahom nosili tada popularne ruksake na jedno rame, koji nisu na pravi način raspoređivali teški školski pribor. I upravo to je smjer kojeg se Kånken uspješno drži do danas; ne radi se o trendu koji će postati odbojan istom brzinom kojom je postao privlačan. Ne radi se o komadu koji će se isticati na vama, zbog koje će te privlačiti poglede. Ne, zaista se radi o ruksaku u kojem ćete ugodno i sigurno nositi vaše stvari od točke A do točke B, koji će se uklopiti u svaki outfit i koji će odražavati svaku osobnost. To je put kojim je Kånken krenuo prije 41 godinu, pritom je proglašen umjetničkim djelom i postao najprodavaniji svjetski ruksak. I naravno da ne planira skretati s tog puta.

Skica za portret

Kånken Classic s kojim je sve počelo izrađen je od otpornog i izdržljivog materijala Vinilyon F, a zapremnina od 16 l čini ga odličnim rješenjem za svakodnevne obveze. Kånken Mini, zapremnine 7 l namijenjen je djeci i onima koji trebaju manje prostora. Kånken No.2 je izrađen od vodootpornog i vrlo izdržljivog materijala G-1000, a prepoznatljiv je po kožnom logu i ručkama. Re- Kånken poseban po činjenici da je izrađen od 11 recikliranih plastičnih boca i na taj način svjedoči koliko je Fjällräven kao brend posvećen borbi za zaštitu prirode. Ove godine su predstavljene i inačice Kånken Art koja će vas oduševiti jedinstvenim uzorcima inspiriranima skandinavskim krajolicima i pučkim predajama te Kånken Sling, torbica preko ramena koja s 2,5 l zapremnine predstavlja savršenu minijaturu poznatog klasika. Za one koji vole (moraju) svoj posao nositi sa sobom tu je Kånken Laptop u nekoliko veličina, dok linija Kånken Essentials predstavlja nova lica omiljenog ruksaka kao što su Kånken Travel Wallet, Cooling bag, Toiletry bag i sl.

Kraj ljeta je pravo vrijeme za nove pustolovine, a ključni dio svake pustolovine je ruksak. Otkrijte u koji ćete se Kånken zaljubiti na Shoebedo webshopu ( shoebedo.com/hr/fjaellraeven/) ili nekom od sljedećih prodajnih mjesta: ShoeBeDo Gajeva, ShoeBeDo  Arena, ShoeBeDo  Avenue Mall, ShoeBeDo CC one West, ShoeBeDo CC one East, ShoeBeDo CC one Split, ShoeBeDo Supernova Zadar i ShoeBeDo Tower Rijeka.

FotoPR
ModaModa vijestiPopularni Kånken ruksaci stigli u ShoeBeDo!

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Facebook

100,860FanovaLajkaj