Kit Kat je zamijenio plastični omot s origami papirom

Ideja koju će slijediti mnogi, nadamo se!

U siječnju ove godine Nestlé je objavio plan za prebacivanje na ambalažu koja se u cijelosti može reciklirati i to do 2025. godine, a sada je ovaj svjetski gigant napravio prvi korak u tom smjeru.

Nestlé u Japanu počeo je mijenjati originalno plastično pakiranje mini Kit Kat čokoladica s ekološki prihvatljivim origami papirom!

Nakon što pojedete ovu hrskavu čokoladicu s vaflom, na novom papiru koji služi kao ambalaža pronaći ćete upute za slaganje origami ždrala. Ovaj potez navodno će smanjiti plastični otpad Nestléa za 380 tona godišnje.

“Plastični otpad je najveći izazov održivosti s kojim se svijet danas susreće. Rješavanje uključuje kolektivni pristup. Posvećeni smo pronalasku poboljšanih rješenja koja će smanjiti količinu plastike te potaknuti recikliranje i ponovno korištenje. Naš je cilj da to ostvarimo do 2025.”, rekao je glavni direktor Nestléa, Mark Schneider.

Čokoladica i papirnati ždral svjetlo će dana ugledati u Japanu krajem ovog mjeseca što je odličan test za jedno od najvećih tržišta na svijetu gdje se četiri milijuna čokoladica proda na dnevnoj razini. U ovom ekološki prihvatljivom pakiranju pojavit će se nekoliko okusa te će se naknadno dodavati ostali dok će u njemu klasične Kit Kat čokoladice u pojedinačnom pakiranju osvanuti 2021. godine.

GastroJolie apetiteKit Kat je zamijenio plastični omot s origami papirom

Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer...

Zadarska tržnica dobila je prvi gradski vinski vrt! Evo što je u ponudi

Tržnice su mjesta živosti, strujanja energije grada, kupovine, smišljanja recepta i druženja, a postoji nešto posebno šarmantno u istraživanju onih lokalnih, diljem svijeta, ali...

eNVy room slavi 20 godina! Što je obilježilo njihovo modno putovanje?

Na isti taj datum, samo dva desetljeća kasnije, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović će u Rimac Campusu održati eNVy room reviju powered by 1664...

Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram