Jednostavnost nove Alduk kampanje vjenčanica kao odgovor na restart modnog sistema

Ivan Alduk predstavlja novu kolekciju vjenčanica za jesen i zimu putem jednostavne, nevine modne kampanje fotografa Ivana Pavliša lišene suvišnosti i pretjerivanja koja postaje izvrstan odgovor na trenutnu situaciju društva

“Ne pristajem na “novo normalno” stanje koje je miljama udaljeno od tog pojma i na svakodnevno zasipanje depresivnim brojkama s kojima ne znam gdje bih. U stanju sličnom kaosu gdje gasimo jedan požar dok nam se isto vremeno rasplamsava ostatak zgarišta, ne mogu sjediti i ne činiti išta. Ono što kao modni dizajner najbolje radim i znam jest upravo to – dizajn, stvaranje posebnih kolekcija, kampanja, predivnih modela i zadovoljnih klijenata. Ono što me izuzetno ispunjava i veseli jesu radna mjesta u našem brendu, moji suradnici kojih se olako ne odričem u ovom kaosu. Stanje u koje smo svi upali, u nama je probudilo dalmatinski dišpet pa smo prvo otvorili veliki, raskošni Alduk dućan na najljepšem zagrebačkom trgu, Trgu kralja Tomislava 19, a sada, u vrijeme kada su svadbe postale glavna tema medija, predstavljamo novu kolekciju vjenčanica” izjavio je Ivan.

Iza ovog dizajnera je više od deset modno uspješnih godina stvaranja, bezbroj kreacija i modnih kolekcija, kampanja, zadovoljnih ambasadorica i klijentica, a ne sumnjamo kako će taj broj ovom novom kolekcijom vjenčanica koja je već dostupna u Alduk dućanu za isprobavanje i naručivanje, uz rezervaciju termina kako bi vam se u potpunosti posvetili, i dalje rasti. Ivan je dizajner koji jasno artikulira ne samo svoje projekte, već i stavove te ih se ne libi izreći, a njegov odgovor na trenutnu situaciju dolazi u vidu ovakvih, predivnih modnih kolekcija.

“Vraćanje sistema na neke stare, dobre postavke. To je bila smjernica pri stvaranju ove kolekcije vjenčanica, ali i modne kampanje. Bijelo kao simbol nevinosti i nečeg praznog na čemu ćemo zabilježiti svoje misli, ideje, želje i sjećanja je temelj od kojeg kao kreativac krećem. Bijeli papir koji trpi razne poteze rukom, sve ideje, a onda ista takva tkanina i studio – mislim da je to izvrstan spoj za prezentaciju nove kolekcije u ovim vremenima” objasnio je Ivan ideju nove kampanje koju je snimio i kreativno oblikovao fotograf Ivan Pavliš, dok je za make-up i frizuru zadužan Studio Marcela. Ana Laura Kapetanović iz Talia agencije se je po drugi put našla kao zaštitno lice Alduk bridal kampanje.

Kolekcija vjenčanica inspirirana ženskim tijelom, ističe ono najbolje ili prikriva “nedostatke”. Aldukov rukopis lako prepoznatljiv po naglasku na liniji struka, u novoj sezoni je upotpunjen posebnim, efektnim tkaninama, čipkama i laskavim krojevima. Detalji pojasa od baršuna, plašt/rukavi koji se mogu skinuti, suknja kao dodatak jednostavnoj liniji vjenčanice koja je u tren čini raskošnom ili funkcionalnom su novosti koje očekuju buduće mladenke pri isprobavanju.

“Ne treba život uvijek gledati razumom, već je ponekad pametno pustiti srce da vodi. A ako ono, u ovo ludo vrijeme, vodi i prema raskošnoj vjenčanici iako je svadba u uskom krugu obitelji ili na plaži – dopustite mu tu slobodu. Osjetljivost na trenutak i razumnost u svakoj situaciji je ionako precjenjena te nikad ne vodi nezaboravnim uspomenama” insprativno je poručio Ivan svim svojim postojećim i budućim klijenticama.

LifestyleVjenčanjaJednostavnost nove Alduk kampanje vjenčanica kao odgovor na restart modnog sistema

Facebook

99,687FanovaLajkaj