Alduk ima novu kolekciju i kampanju. Zove se “Antonym” i suprotnost je trenutnoj situaciji

Alduk među prvim hrvatskim dizajnerima predstavlja novu jesensko/zimsku kolekciju. Iako je modna scena u zadnje vrijeme poljuljana i u promjenama, ovaj dizajner unosi dašak pozitive, kreativnosti i prijeko potrebnog optimizma.

“Najavljuje se intezivna i teška, neizvjesna jesen. Mi smo se odlučili suprotstaviti toj najavi i pridonijeti na najbolji način – dizajnirati i predstaviti nekoliko modnih kolekcija i kampanja kako bismo (barem) u vizualnom smislu osvjetlali toliko najavljivanu turobnost. Jedna od zadaća dizajna i mode jest progovaranje o našoj svakodnevici, ali na drukčiji, osobniji način”, izjavio je modni dizajner Ivan Alduk prilikom predstavljanja vizuala nove modne kampanje “Antonym” za jesen i zimu u režiji fotografkinje Jelene Balić.
Drukčija je ovo Alduk kolekcija od svih do sada (drukčija su i vremena), a u više od deset godina rada i stvaranja kreirao ih je pozamašan broj, stvorio pravu malu vojsku sljedbenica te postao bitnim sudionikom domaće mode. Svečani modeli ovaj su put svoje mjesto ustupili dnevnim odjevnim kombinacijama, ali s prepoznatljivom Alduk estetikom. Majice, hlače, poslovne haljine, tunike, pletenina i kombinezoni razveselit će sve ljubiteljice posebnih odjevnih komada s dizajnerskim pečatom koji se lako kombiniraju za posao, fakultet, ali i za večernji izlazak.
“Ideja je bila kreirati opsežnu modnu kolekciju baziranu na dnevnim komadima, opuštenijeg kroja i lagano sportskog prizvuka. Modeli koji se mogu nositi u raznim životnih situacijama, ne samo onim svečanim za koje se svi najviše volimo dotjerati. S obzirom na to da je takvih situacija trenutno malo, mi predlažemo nova modna rješenja za svaki dan i to čak 55 cjelovitih lookova. Uživao sam raditi ovu kolekciju jer je drukčija od dosadašnjih, a promjene u modi su uvijek ne samo dobrodošle već i prijeko potrebne”, izjavio je Ivan koji doista sa svakom novom kolekcijom donese jednu novu modnu priču.
Da ga ova izazovna vremena nisu pokolebala, govori i činjenica kako je prije nekoliko mjeseci, uprkos potresu i pandemiji, otvorio raskošnu modnu oazu svog brenda na adresi Trga kralja Tomislava 19 koja je poslužila kao izvrsna kulisa ove nove modne kampanje. Jednostavnost, ležernost u pristupu i želja da se naglase vizualne novine kolekcije diktirala su i sam stil kampanje koja je opuštena, nenametljiva, ali istovremeno privlači. Model Ana Laura Kapetanović (Talia model) po drugi je put u ovoj godini utjelovila zaštitno lice kampanje, a za make-up i kosu pobrinuo se Studio Marcela.
Nova kolekcija već je dostupna u Alduk dućanu na adresi Trg kralja Tomislava 19 i to svakim radnim danom od 12 h do 20 h, a subotom od 9 h do 15 h. Uskoro će dizajner predstaviti i pripadajući lookbook sa svim komadima iz nove kolekcije koji ćete moći pronaći na službenoj stranici www.alduk.hr.
“Radimo već na sljedećoj kolekciji koja će biti znatno raskošnija i vizualno još atraktivnija. Njome ćemo prizvati neka nova, bolja vremena koja nam stižu i koja svi nestrpljivo iščekujemo”, dodao je Ivan.
ModaModa vijestiAlduk ima novu kolekciju i kampanju. Zove se "Antonym" i suprotnost je...

Preslatki kratkonogi psići korgiji dobili su svoj kafić u Barceloni!

Barcelona je mnogima najdraži španjolski grad – odiše mediteranskom chill vibrom, ima kilometarske plaže, jednu od najzanimljivijih arhitektura svijeta te zaista sjajnu gastronomsku ponudu....

Raskošna hortenzija od sada i na vašem balkonu: Evo kako je uzgojiti u tegli

Hortenzije, bilo da su ljubičaste, plave ili ružičaste, zadivljujuće su. Ova raskošna biljka bujnih grmova inače je tradicionalni stanovnik mnogih vrtova, no tko kaže...

HELLO! Hrvatska obilježio prvi rođendan elegantnom proslavom u Laubi

Nakon prošlogodišnjeg tuluma, o čijoj izvedbi, atmosferi i dojmovima se pričalo još danima, HELLO! Magazin ponovno je održao proslavu za pamćenje i to povodom svog prvog...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram