Prva asocijacija na medijsko oglašavanje, medijski svijet te kreativnu industriju općenito je kultna američka serija Mad Men koja prikazuje dinamiku unutar jedne oglašivačke agencije. Međutim, vremena su se promijenila, a mediji sve više žele u fokusu kvalitetne priče koje njihova publika čita s užitkom.
Potreba medija za uspješnim poduzetničkim pričama prilika je malim poduzetnicima i kreativcima da ojačaju vlastiti brend ili imidž tvrtke te se predstave široj javnosti. Naša kolumnistica te konzultantica za PR i branding Andrea Tintor osmislila je jedinstveni medijski priručnik koji pomaže da tvrtke i kreativci dobiju medijsku pažnju koju zaslužuju.
Promatrajući društvena i poslovna zbivanja Andrea je primijetila da malim i srednjim poduzetnicima te kreativcima uz adekvatno komunikacijsko savjetovanje nedostaje vodič po kojem će sami moći promišljati o komunikacijskoj strategiji i medijskom oglašavanju.
View this post on Instagram
Jedinstveni medijski priručnik za cilj ima dati uvid u odnose s javnošću i medijski sadržaj za one koji tek počinju s PR aktivnostima te za poduzetnike koji žele ojačati komunikaciju tvrtke, a samim time popularizirati proizvode ili usluge.
U priručniku osim praktičnih savjeta nakon svakog poglavlja nalazi se radni list s pitanjima koja pomažu pri postavljanju komunikacijskih ciljeva, savjeta kako izgraditi dugoročne odnose s medijima te kako svaki kreativni rad može biti prepoznat u online svijetu.
Kao glavni razlog koji ju je motivirao da osmisli medijski priručnik Andrea ističe nedostatak stručnog sadržaja u pisanom obliku: “U dosadašnjem radu uvidjela sam da malim poduzetnicima nedostaje prisutnost u medijskom prostoru, a nisu sigurni odakle krenuti. Malim poduzetnicima i kreativcima želim predstaviti novi način razmišljanja o medijima te sam odlučila obuhvatiti važne informacije na jednom mjestu.”
Andrea kao glavnu prednost medijskog priručnika navodi edukaciju o ispravnoj komunikaciji i pristupu medijima: “Da bi medijska suradnja trajala godinama, da bi potencijalni potrošači brend percipirali kao kvalitetan ono u što mediji i poduzetnici trebaju ulagati je odnos. Njega gradimo edukacijom i širenjem vidika da su mediji točka spajanja javnosti s relevantnim informacijama. Smatram da ako želimo napredak u kreativnoj industriji moramo prestati s glorifikacijom iste jer ju time činimo nedostupnom. Uspješne poduzetničke priče čekaju da budu ispričane, pa zašto im to ne omogućiti?”
Besplatni medijski priručnik možete preuzeti na linku OVDJE!
Andrea je vlasnica agencije PopTalks Media, a s klijentima radi na osmišljavanju i provođenju komunikacijskih strategija: “Glavna misao vodilja posla koji radim i živim je – pružiti ljudima feel good komunikaciju i proširiti vidike da mogu stvoriti brend na svjetskoj razini. Izvrsnost je osobina brendova i ljudi čiji uspjeh neće izostati, a pošto sam oduvijek obožavala pisati odlične priče, moj je zadatak klijentima pokazati da uz kreativnost i upornost mogu ostvariti željene poslovne ciljeve.”
Konzultantica za brending i digitalne komunikacije ističe kako je prošlo vrijeme generičnih poruka jer društvo želi empatičnu komunikaciju brendova koje konzumira: “Ono što se događa je da sve više klijenata i malih poduzetnika općenito traže personaliziranije kampanje i komunikaciju nego do sada. Ljudi više nego ikad počinju formirati vrijednosti koje su im doista važne te ulagati novac u proizvode i usluge koje će im obogatiti život. Žele čitati dobre vijesti, kupovati proizvode koji su napravljeni s ljubavlju i kreirati životni stil koji će ih ispunjavati svakodnevno. Vrijeme je da upravo to omogućimo sebi i zajednici.”
Detaljnije o Andreinim uslugama potražite na njenoj službenoj stranici.